مایکروسافت تولید سورفیس ۳ را در ماه دسامبر متوقف می کند - تکفارس 
مایکروسافت تولید سورفیس ۳ را در ماه دسامبر متوقف می کند - تکفارس 

مایکروسافت تولید سورفیس ۳ را در ماه دسامبر متوقف می کند

علی سیف الهی
۷ تیر ۱۳۹۵ - 19:20
تولید سورفیس 3 |تکفارس

مایکروسافت سورفیس ۳ بیش از یک سال است که بی هیچ جانشینی در بازار حضور دارد، اما حال به نظر می رسد که تبلت ازران مایکروسافت باید با بازار خداحافظی نماید. با تکفارس همراه باشید.

این شرکت تائید کرده است که در پایان دسامبر و پس از حضور یک و نیم ساله ی این تبلت در قفسه های فروشگاه ها، تولید تبلت سورفیس ۳ را متوقف خواهد کرد. مایکروسافت می گوید که بازار محدود است و شما شاید مدلی را که دوست دارید را در برخی از فروشگاه ها پیدا نکنید.

تولید سورفیس 3 |تکفارس

تولید سورفیس ۳ |تکفارس

سوال اصلی این است که الان این تبلت جانشینی را در کنار خود دارد یا نه. و با فرض این که یکی است که این کار را انجام دهد، باید با این تبلت خداحافظی نمود. مایکروسافت گفته است که تقاضا و رضایت زیادی برای تبلت سورفیس ۳ وجود دارد، اما فروش کم محصولی مشهور در ۶ ماه آخر تولیدش وجود دارد. و به همین خاطر هیچ شبهه ای وجود ندارد که تبلت سورفیس پرو ۴ و سورفیس بوک ستاره های این نسل سخت افزار هستند. با این که سورفیس ۳ توانست موانع رسیدن به یک تبلت همراه قلم و اکوسیستم پشتیبانی سخت افزاری را پایین بیاورد، چیپ اتم این تبلت به همراه حافظه ی محدود آن فروش آن را به عنوان جانشین لپ تاپ سخت کرده بود. این کار حتما به معنی توقف تولید تبلت های سورفیس بدون قلم نیست. هر چند مایکروسافت تنها قصد دارد به زمانی بازگردد که سخت افزار ها بتوانند با آخرین نسخه ی ویندوز هماهنگ شوند و بتواند کیس های مناسب متقاعد کننده ای برای تبلت های ارزان قیمت تولید کند.

در صورت توقف تولید سورفیس ۳ باید منتظر اسمارت فون جدیدی از سوی مایکروسافت باشیم،اما باید این اسمارت فون جدید تمامی قابلیت های مد نظر کاربران را دارا باشد تا بتواند در میدان رقابتی ایجاد شده میان کمپانی های بزرگ سربلند باشد.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.