گوشی تا شوی Galaxy Folder 2 سامسونگ نتوانسته تائیدیه ی FCC را دریافت نماید - تکفارس 
گوشی تا شوی Galaxy Folder 2 سامسونگ نتوانسته تائیدیه ی FCC را دریافت نماید - تکفارس 

گوشی تا شوی Galaxy Folder 2 سامسونگ نتوانسته تائیدیه ی FCC را دریافت نماید

علی سیف الهی
۱۰ تیر ۱۳۹۵ - 23:51
گوشی تا شوی Galaxy Folder 2 سامسونگ نتوانسته تائیدیه ی FCC را دریافت نماید - تکفارس 

سامسونگ را شاید بتوان تنها شرکتی نام برد که هنوز دارد به تولید گوشی های تاشو می پردازد. حدود یک ماه پیش بود که ما دریافتیم این شرکت در حال آزمایش گوشی تاشوی جدید خود است، گلکسی فولدر ۲. با تکفارس همراه باشید.

ما همچنین دریافتیم که این گوشی دارای صفحه نمایش ۳.۸ اینچی خواهد بود. دیگر مشخصات این گوشی مدتی بعد به صورت آنلاین منتشر شد . حالا این گوشی توسط FCC متوقف گشته است. اسناد به دست آمده نشان می دهد که این گوشی تاشوی جدید دارای باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

گلکسی فولدر ۲ (SM-G1600) احتمالا دارای صفحه نمایش ۳.۸ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسلی خواهد بود، پردازنده ی آن نیز یک پردازنده ی ۱.۴ گیگاهرتزی کوالکام به همراه ۲ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی خواهد بود. این گوشی همچنین احتمالا دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلوی خود خواهد بود. این گوشی احتمالا اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو را اجرا خواهد کرد. دلیل آنکه FCC این گوشی را متوقف کرده است این است که احتمال این می رود که پس از اینکه گوشی گواهی های لازم را دریافت کرد بشکند یا برای دست مناسب نباشد. اسناد منتشر شده به صراحت باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی را تائید می کنند که برای گوشی با این مشخصات کافی به نظر می رسد. سامسونگ هنوز تائید نکرده است که این گوشی در چه تاریخی عرضه خواهد شد و یا قیمت آن چقدر خواهد بود، اما احتمال می رود که برای بار اول در چین به فروش برسد و سپس به بازار های کره ی جنوبی راه یابد.

galaxy-folder-2-battery-631x540

منبع: Sammobile

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.