هوآوی در سه ماه ابتدایی امسال، ۲۸.۳ میلیون گوشی فروخته است - تکفارس 
هوآوی در سه ماه ابتدایی امسال، ۲۸.۳ میلیون گوشی فروخته است - تکفارس 

هوآوی در سه ماه ابتدایی امسال، ۲۸.۳ میلیون گوشی فروخته است

علی سیف الهی
۱۱ تیر ۱۳۹۵ - 22:34
هوآوی در سه ماه ابتدایی امسال، ۲۸.۳ میلیون گوشی فروخته است - تکفارس 

سال پیش هوواوی نزدیک به صو میلیون دستگاه گوشی هوشمند فروخته است که یک رکورد برای این شرکت محسوب می شود. این مقدار کافی بود تا این شرکت را در جایگاه سوم برترین های گوشی های هوشمند، دقیقا پشت سر اپل و سامسونگ قرار دهد. با تکفارس همراه باشید.

این شرکت ۷.۴ درصد از کل گوشی های به فروش رفته در دنیا در سال ۲۰۱۵ را در اختیار داشت. سال ۲۰۱۶ نیز آن طور که معلوم است قرار است سال خوبی برای هوواوی باشد. این شرکت به تازگی میزان فروش سه ماه سوم خود را اعلام کرده است که مقدار آن برابر ۲۸.۳ میلیون دستگاه است.

هدف گزاری امسال هوواوی، ۱۴۰ میلیون دستگاه است که این مقدار نسبت به سال قبل افزایش ۳۰ درصدی را تجربه کرده است و تقریبا مقداری دو برابری از آنچه که امسال انتظار می رود بازار گوشی های هوشمند تجربه خواهد کرد، است. البته شایعاتی وجود دارد که هوواوی ۲۰ میلیون از میزان انتظاری خود برای فروش را کاسته است و آن را به ۱۲۰ میلیون دستگاه رسانده است، البته خود شرکت هوواوی این شایعات را تکذیب کرده و گفته است که قصد رسیدن به همان مقدار قبلی خود را دارد.

بنا به سخنان ودیر تولید هوواوی آقای کوین هو، این شرکت توانسته ۲.۹ میلیون دستگاه از گوشی های جدید پرچمدار خود، یعنی هواوی پی ۹ و هواوی پی ۹ پلاس خود را به فروش برساند. این دو دستگاه حدود دو ماه قبل بود که معرفی شدند و هر دو دارای دوربین های دوگانه ی ۱۲ مگاپیکسلی در پشت خود هستند. یکی از این دوربین ها تصاویر را در حالت مونوکروم می گیرد. هواوی می گوید که این کار به گوشی اجازه می دهد تا اطلاعات روشنایی بیشتری را از محیط دریافت کند تا بتواند کیفیت تصویر بالاتری را ارائه نماید.

منبع: phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.