گلکسی نوت ۷ احتمالا دارای صفحه نمایشی ۶ اینچی خواهد بود - تکفارس 
گلکسی نوت ۷ احتمالا دارای صفحه نمایشی ۶ اینچی خواهد بود - تکفارس 

گلکسی نوت ۷ احتمالا دارای صفحه نمایشی ۶ اینچی خواهد بود

علی سیف الهی
۱۵ تیر ۱۳۹۵ - 23:19
گلکسی نوت ۷ احتمالا دارای صفحه نمایشی ۶ اینچی خواهد بود - تکفارس 

بنا به مشخصات بسیار لو رفته ی سامسوتگ گلکسی نوت ۷، این فبلت دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی دو لبه خمیده با رزولوشن ۲۵۶۰ * ۱۴۴۰ پیکسلی خواهد بود. اما امروز لیستی در یک سایت واردات و صادارات هندی به نام Zauba قرار گرفت که در آن فاش شده است که این گوشی مورد انتظار سامسونگ ممکن است به صفحه نمایشی ۶ اینچی مجهز شود. شماره مدل (SM-N930R4) این دستگاه با شماره مدل گلکسی نوت ۷ مطابقت دارد و دستگاه برای آزمایشاتی در تاریخ اول جولای از کره ی جنوبی وارد هند شده است.

بخش هایی از این لیست نشان می دهد که اندازه ی این دستکاه ۶ اینچ است. این اندازه ممکن است که یکی از نمونه های اولیه ی این گوشی مربوط باشد و یا شاید ممکن است اشتباهی کوچک رخ داده باشد و اندازه ی این گوشی همان ۵.۷ اینچ باشد. اما بنا به گوشی هایی که به هند فرستاده شده اند، ما ممکن است به زودی پی ببریم که گلکسی نوت ۷ ممکن است صفحه نمایشی بزرگتر از آنچه ما انتظار داریم داشته باشد.

اگر شما اخبار را دنبال کرده باشد، حتما می دانید که جمعه ی این هفته رندر هایی از گلکسی نوت ۷ لو رفتند که نشان می دادند این گوشی در سه رنگ مختلف عرضه خواهد شد و این گوشی دارای صفحه نمایش دو لبه خمیده خواهد بود. بنا به لیست قرار گرفته در سایت Zauba، این گوشی ممکن است به جای اندازه ی ۵.۷ اینچی، دارای صفحه نمایشی با اندازه ی ۶ اینچی باشد. ما مطمئن هستیم که این گوشی در کنفرانسی که در دوم آگوست برگزار خواهد شد، رونمایی خواهد گردید.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا اندازه ی بزرگتر این گوشی را می پسندید یا اندازه ی کوچک تر به نظر شما بهتر است؟

منبع: Phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.