فروش گلکسی اس ۷ توانسته بهترین سود را در دو سال گذشته نصیب سامسونگ کند - تکفارس 
فروش گلکسی اس ۷ توانسته بهترین سود را در دو سال گذشته نصیب سامسونگ کند - تکفارس 

فروش گلکسی اس ۷ توانسته بهترین سود را در دو سال گذشته نصیب سامسونگ کند

علی سیف الهی
۱۸ تیر ۱۳۹۵ - 23:07
فروش گلکسی اس ۷ توانسته بهترین سود را در دو سال گذشته نصیب سامسونگ کند - تکفارس 

سامسونگ امروز گزارش درآمد سه ماه دوم سال ۲۰۱۶ خود را منتشر کرد. قبل از اینکه جزئیات را به اطلاع برسانیم، باید عرض کنیم که باید در نظر داشته باشید که این اعداد و ارقام تنها پیشبینی هایی هستند که طراحی شده اند تا نشان سرمایه گذاران شوند و نتایج و ارقام نهایی تا پایان امسال منتشر نخواهند شد. با تکفارس همراه باشید.حال بهتر است به اعداد و ارقام بپردازیم. در نگاه اول به سرعت دیده می  شود که سود عملیاتی سه ماه دوم امسال، رشدی ۱۷.۴ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است، و این افزایش باید مربوط به فروش بسیار بالای گوشی های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج مربوط باشد.

همانطور که می بینید، این شرکت کره ای تقریبا توانسته است ۲۶ میلیون واحد از گوشی های پرچمدار خود را به فروش برساند. موفقیت این دستکاه ها توانسته است به این شرکت بسیار کمک کند تا بتواند به سود عملیاتی بسیار بالای ۷ میلیارد دلاری که پیش بینی شده بود در سه ماه دوم نصیب این شرکت خواهد شد، برسد. و این مقدار سود کافی است تا این سه ماهه به عنوان بهترین سه ماه این شرکت در دو سال گذشته لقب بگیرد. که در موجوع با فروش دیگر صنعت های این شرکت به مقدار ۳۴.۲ میلیارد دلار می رسد. این باور وجود دارد که صنعت موبایل تقریبا ۴۹ درصد از سود خالص این شرکت را به خود اختصاص داده است. این بدین معنی است که فروش گوشی های هوشمند مدیریت شده است تا نزدیک به ۳.۵ میلیارد دلار را در درآمد سود آور تولید کند.

با اینکه فروش جهانی گوشی های هوشمند در حال افول است، آیا سامسونگ خواهد توانست تا این اوضاع را حفظ کند؟ تنها زمان است که حقیقت را بازگو خواهد کرد اما به نظر می رسد با عرضه ی گوشی هوشمند گلکسی نوت ۷ در این ایام، ما انتظار درخواستی همیشه بالا را برای این گوشی داریم. البته که همه ی این درخواست های بالا به این بستگی دارد که درگاه افزایش حافظه ی میکرو اس دی حذف نشود و درگاه مادون قرمز نیز به گوشی باز نگردد.

Screen Shot 2016-07-07 at 09.29.24منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید