دوچرخه ی الکتریکی به بهبود وضعیت سلامت شما کمک می کند. - تکفارس 
دوچرخه ی الکتریکی به بهبود وضعیت سلامت شما کمک می کند. - تکفارس 

دوچرخه ی الکتریکی به بهبود وضعیت سلامت شما کمک می کند.

سينا عليزاده
۱۸ تیر ۱۳۹۵ - 22:49
دوچرخه ي الكتريكي

دوچرخه ی الکتریکی به بهبود وضعیت سلامت شما کمک می کند؟

معمولا کسانی که دوچرخه ی الکتریکی سوار می شوند از طرف رانندگان ماشین و موتور سیکلت ها مورد تمسخر و اذیت قرار می گیرند زیرا آن ها از برقی که در دوچرخه ی الکتریکی به کار رفته به عنوان تقلب به حساب می آورند.

 

 

اما استفاده کردن از دوچرخه ی الکتریکی به صورت منظم و مداوم می تواند به بهبود سلامت جسمانی شما کمک کند با استناد به تحقیق دانشمندان درباره ی دوچرخه الکتریکی استفاده از آن نوعی ورزش است ولی نسبت به دوچرخه معمولی یا ورزش های دیگر اثرش کمتر است.

آزمایش بر روی داوطلبان

آن ها از بیست داوطلبی که معمولا با ماشین جابجا میشدند خواستند سه بار در هفته دوچرخه ی الکتریکی سوار شوند و در حالی که یک مانیتور ضربان قلب و جی پی اس همراهشان بود.

هدف آزمایش محققان

آن ها می خواستند بفهمند که که آیا دوچرخه ی الکتریکی که توسط موتور ی که با برق کار میکند به افراد کم تحرک کمک میکند.

نتیجه ی آزمایش

سلامتی داوطلبان در دو آیتم تناسب اندام و میزان قند خون آن ها بود که قبل از آزمایش اندازه گرفته شد بعد از انجام دادن تحقیق یعنی سوارشدن سه بار در هفته به دوچرخه الکتریکی دوباره محققان تناسب اندام و میزان قند خون آن ها را اندازه گرفتند و دریافتند که سوار شدن به دوچرخه ی الکتریکی تناسب اندام وقند خون آن ها را تنظیم کرده است یعنی سلامتی آن ها بهبود یافته است.

سوار شدن به دوچرخه ی الکتریکی می تواند به شما کمک کند که فعالیت های فیزیکی بدنتان را بدون کنار گذاشتن وقت اضافی برای ورزش کردن افزایش بدهید و بدنتان را از بیشتر بیماری ها مانند قند خون بالا و یا کلسترول مضر دور نگه دارید و تناسب اندامی زیبا داشته باشید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید