Galaxy Note 7 سامسونگ زیر تیغ بررسی Geekbench - تکفارس 
Galaxy Note 7 سامسونگ زیر تیغ بررسی Geekbench - تکفارس 

Galaxy Note 7 سامسونگ زیر تیغ بررسی Geekbench

رضا چهارلنگ
۱۹ تیر ۱۳۹۵ - 18:26
Galaxy Note 7 سامسونگ زیر تیغ بررسی Geekbench - تکفارس 

اوایل امروز و طی بررسی های بنچ مارک Geekbench متوجه شدیم که تلفن همراه Galaxy Note 7 با سری مدل SM-N935F یک گوشی خارق العاده و به تمام معنا میباشد .

این مدل از فبلت جدید سامسونگ که در آینده عرضه خواهد شد مجهز به چیپ Exynos 8893 میباشد ، همچنین به لطف پردازنده بسیار پرقدرتی که دارد از آزمون و خطاهای انجام شده سربلند خارج شده است . بررسی های انجام شده نشان میدهند که عضو جدید خانواده سری نوت سامسونگ دارای لبه های انحناء داری میباشد که ظاهر تلفن را به شدت زیباتر نشان میدهد ، همچنین حالت اسپورت هم در گوشی نمایش داده میشود .

همچنین امشب بررسی های سنگین تری از مدل دیگر همین محصول توسط گروه Geekbench انجام میشود و نتیجه آن هم توسط سایت گروه مذکور به نمایش قرار داده خواهد شد . مدل دیگر این دستگاه SM-N930R6 نام دارد ، پردازنده این دستگاه از نوع Snapdragon 820 چهار هسته ای می باشد . پردازش گرافیکی هم به لطف چیپ Adreno 530 انجام خواهد شد که بسیار پرقدرت میباشد . وظیفه اجرای فعالیت های دستگاه هم به عهده ی حافظه ROM با ظرفیت ۴ گیگابایت میباشد .

تنها موردی که ما را متعجب ساخت حافظه ROM دستگاه بود ، زیرا با توجه به مشخصات گفته شده بهترین ROM برای این دستگاه ۶ گیگابایت میباشد ، زیرا به راحتی میتواند از پس تمامی فعالیت ها و دستور ها برآید و آن ها را اجرا کند .

طی بررسی ها هم CPU مدل SM-N935F نمره ی ۲۳۳۰ و نمره ای که به پردازنده مدل SM-N930R6 داده شده است ۵۳۶۰ میباشد که در آمار بنچمارک هم میتوان حدس زد مدلی که در ابتدا مورد بحث قرار گرفت قیمتی بسیار پایین تر از مدل SM-N930R6 دارد .

چیپ Exynos 8893 هم که متعلق به مدل SM-N935F میباشد نمره ای کمتر از ۲۳۰۰ را به خود تعلق داد اما چیپ Snapdragon 820 با نمره ی بسیار خارق العاده ی ۸۱۱۰ در صد جدول بررسی ها قرار خواهد گرفت .

همانگونه که سیاست کاری شرکت سامسونگ نشان داده است هر مدل از گوشی را برای مناطق مختلفی تولید میکند . مدل SM-N930R6 برای ایالات متحده آمریکا و چین تولید خواهد شد و همچنین مدل SM-N935F به سایر کشور های دنیا عرصه خواهد شد .

منبع : PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.