ساعت هوشمند گیر اس ۲ سامسونگ آپدیت بزرگی را دریافت خواهد کرد - تکفارس 
ساعت هوشمند گیر اس ۲ سامسونگ آپدیت بزرگی را دریافت خواهد کرد - تکفارس 

ساعت هوشمند گیر اس ۲ سامسونگ آپدیت بزرگی را دریافت خواهد کرد

علی سیف الهی
۱۹ تیر ۱۳۹۵ - 23:06
ساعت هوشمند گیر اس ۲ سامسونگ آپدیت بزرگی را دریافت خواهد کرد - تکفارس 

ما واقعا عاشقانه ساعت هوشمند جدید سامسونگ، یعنی گیر اس ۲ را دوست می داریم و معتقدیم که تا امروز نیز بهترین ساعت هوشمند موجود در بازار است(کمبود برنامه نسبت به اندروید ویر یا اپل واچ زیاد اهمیت ندارد). با تکفارس همراه باشید.این ساعت هوشمند، از همان ابتدای استفاده، رابط کاربری خوبی را ارائه می کند، و ما نیز اخباری را دریافت نموده ایم که یک آپدیت بزرگ که حاوی بهبود های کلی است، برای این ساعت در آینده ای نزدیک ارائه خواهد شد.

این آپدیت بزرگترین آپدیتی خواهد بود که تا امروز برای این ساعت هوشمند ارائه می شود و قابلیت بزرگی که در این آپدیت به این ساعت افزوده می شود، امکان استفاده از تصاویر شخصی به عنوان تصویر پس زمینه ی ساعت است. استفاده از تصاویر پس زمینه ی دلخواه در گوشی های هوشمند، کاری است که همه ی افراد انجام می دهند و طبیعی است که این قابلیت باید برای ساعت های هوشمند نیز ارائه بشود. پس از این آپدیت، گیر اس۲ به شما پیشنهاد تصاویر پس زمینه می دهد و اجازه می دهد که خود کاربران این تصاویر را به اختیار خود نصب نمایند.

 

البته که این پیشنهادات به برنامه ها نیز می رسد. سامسونگ در اصل می خواهد که ساعت را بیشتر به تنهایی استفاده نمایید. و به همین دلیل است که این آپدیت قابلیتی را ارائه می کند تا شما بتوانید پست های تمرینی خود را مستقیما از طریق ساعت به فیسبوک ارسال نمایید. همچنین پایشگر سلامتی گیر اس ۲ نیز بهبود هایی را دریافت خواهد کرد و در این آپدیت، این پایشگر قابلیت پویش خواب را دریافت خواهد کرد، قابلیتی که از ابتدا می بایست بر روی ساعت می بود.

دیگر تغییراتی که این آپدیت در ساعت ایجاد خواهد کرد، اضافه شدن اطلاعات میزان اشعه ی بنفش در برنامه ی آب و هوا است. همچنین قابلیت استفاده از S Voice برای شروع تایمر و منوی مدیریت اعلامیه ها زمانی که اعلامیه ی خوانداه نشده وجود دارد، نیز در این آپدیت به گوشی ارائه خواهند شد. ما در ابتدا نیز گفته ایم که این آپدیت در هفته های آتی برای این ساعت ارائه خواهد شد و بازه ی مشخصی هم فعلا اعلام نشده است. با این آپدیت به این بزرگی، سامسونگ قصد دارد تا از کارکرد صحیح همه چیز اطمینان حاصل کند و سپس آن را به مشتریانش عرضه نماید.

منبع: SamMobile

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید