ممکن است گوشی Nextbit Robin در رنگ قرمز نیز عرضه شود - تکفارس 
ممکن است گوشی Nextbit Robin در رنگ قرمز نیز عرضه شود - تکفارس 

ممکن است گوشی Nextbit Robin در رنگ قرمز نیز عرضه شود

علی سیف الهی
۲۰ تیر ۱۳۹۵ - 22:46
ممکن است گوشی Nextbit Robin در رنگ قرمز نیز عرضه شود - تکفارس 

گوشی Nextbit Robin، همان گوشی ای که ترس اتمام حافظه را با ذخیره ی برنامه های کمتر استفاده شده در فضای ابری، به خاطره ها سپرد، هم اکنون در رنگ های سیاه و سفید موجود است، اما نسخه ی قرمز رنگ این گوشی در استریم زنده ای که اخیرا این شرکت داشته است، نشان داده شده است. با تکفارس همراه باشید.در واقع تمرکز این استریم اصلا بر روی نسخه ی قرمز رنگ گوشی نبود بلکه تمرکز این استریم بر اضافه شدن قابلیت فضای ابرای به تصاویر بوده است. به زودی کاربران می توانند تصاویر را رها کنند و از طریق مرورگر وب آن ها را مدیریت نمایند.

بسیار جالب است اما جالب تر از این قابلیت، وجود گوشی قرمز رنگ Robin بود که به صورت خیلی خاصی در کل استریم، بر روی میز قرار داشت.

بینندگان پریسکوپ و لایو قیسبوک، بسیار از دیدن این دستگاه قرمز رنگ متعجب شده بود، و البته که از آن زمان، شایعاتی نیز به صورت آنلاین به وجود آمد که این گوشی در حال گذراندن آزمایشاتی است.

مدتی کوتاه پس از این استریم زنده، شرکت Nextbit عکسی را تویئت کرد که یک گوشی Robin را نشان می داد که قابی از رنگ قرمز بر رویش خالی شده و پخش شده بود. اگر این کار رونمایی به حساب نمی آید، پس چه معنی می تواند داشته باشد؟ ما که نمیدانیم.

البته ما توانسته ایم تا سخنانی رسمی را از یکی از سخنگویان نکست بیت بشنویم. این سخنگو در پیامی که برای سایت TechRadar ارسال کرده بود گفته است که: “ما فعلا قصد معرفی رنگ جدیدی از گوشی روبین را نداریم. روبین هم اکنون در دو رنگ سیاه و سفید در دسترس قرار دارد. اگر که ما مجبور باشیم تا نگ جدیدی را معرفی کنیم، ما به آن خواهیم رسید”.

منبع: Tech Radar

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.