مطالعات Twitch نشان می دهد که این شرکت نقش به سزایی در افزایش فروش بازی ها دارد - تکفارس 
مطالعات Twitch نشان می دهد که این شرکت نقش به سزایی در افزایش فروش بازی ها دارد - تکفارس 

مطالعات Twitch نشان می دهد که این شرکت نقش به سزایی در افزایش فروش بازی ها دارد

علی سیف الهی
۲۹ تیر ۱۳۹۵ - 10:57
مطالعات Twitch نشان می دهد که این شرکت نقش به سزایی در افزایش فروش بازی ها دارد - تکفارس 

برخی از افراد، با دیدن ویدئو های بازی مورد نظرشان، از آن بازی صرف نظر می کنند. اما با توجه به تحقیقی که توسط یکی از اعضای تیم علمی این شرکت انجام پذیرفته است، آن دسته از افرادی که نظر مخالف دارند، برای افزایش نرخ فروش بازی بسیار کافی هستند. با تکفارس همراه باشید.این مطالعات که توسط Danny Hernandez انجام پذیرفته، می گوید که بازی Heartstone پس از نمایشی که در تویئچ داشته، توانسته به فروش بلالا دست پیدا کند. هرناندز تعدادی نمونه آماده کرده است تا نقطه نظرش را روشن سازد. این لیست شامل بازی Tom Clancy’s The Division نیز می شود. او بر این باور است که این وب سایت تواسنته ۱۸ درصد از فروش این بازی را تامین نماید.

هرناندز مشخص کرده اس که کاربران متصل به استیم، بیشتر از دیگر افراد در طول ۲۴ ساعت که استریمی از یک بازی را می بینند، به خریسدن بازی ترغیب می شوند. به علاوه، این مطالعه دریافته است که بازیکنان حاضر، مانند بازی دوتا، ۵ درصد بیشتر از دیگران علاقه مند هستند تا ویدئو های بازی خود را منتشر کنند.

 

این کاغد چندین توصیه برای سازندگان بازی را لیست کرده است. او گفته است که بهترین راه برای بهره یافتن از توئیچ این است که قبل از انتشار بازی جامعه ی خود را شکل دهند و به راه های نوآورانه ای فکر کنند تا بتوانند شنوندگان خود را مجذوب نمایند. برای مثال، بازی شبیه ساز Punch Club، ۱.۲ میلیون بازدید کننده در کانال صفحه ی جامعه ی خود در توئیچ در مرحله ی قبل انتشار داشته است. سازندگان این بازی زمانی بازی را منتشر کردند که تمام  افراد حاضر در چت، تمام مباحث را به اتمام رساندند. در نتیجه، ۲.۸ درصد از کاربران متصل به استیم، این عنوان را تهیه نمودند. این مطالعه همچنین می گوید که بازی هایی که به ازای هر انتشار ویدئو، بازدیدی بین ۳۳ تا ۳۳۳۳ دارند، بهترین ها برای خرید کاربران محسوب می شوند. آن ها ۱۳ بار موثر تر از استریمر های بزرگ هستند و هرناندز بار مالی آن ها را ، ۴۶ درصد از فروش های مرتبط به توئیچ می داند.

ما مطمئنیم که شما علاقه مند هستید تا تحقیقات شرکت های شخص ثالث را مطالعه کنیدف اما این مقاله نیز یک خلاصه ای از اطلاعات داخلی توئیچ به شما می دهد.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.