گوگل با یک بروزرسانی جدید مشکل کنترل صدای گوشی Nexus 5 را بر طرف می کند - تکفارس 
گوگل با یک بروزرسانی جدید مشکل کنترل صدای گوشی Nexus 5 را بر طرف می کند - تکفارس 

گوگل با یک بروزرسانی جدید مشکل کنترل صدای گوشی Nexus 5 را بر طرف می کند

سعید مزارعی
۳ مرداد ۱۳۹۵ - 16:48
گوگل با یک بروزرسانی جدید مشکل کنترل صدای گوشی Nexus 5 را بر طرف می کند - تکفارس 

آخرین بروزرسانی امنیتی برای گوشی های Nexus 5 مشکلی را برای گوشی های این شرکت بوجود آورد. این بروزرسانی مشکلاتی را برای کنترل های صدای این گوشی ایجاد کرده است. بروزرسانی که باعث ایجاد این مشکل شد مربوط به بروزرسانی نرم افزاری نسخه ی MOB305P بود که شرکت گوگل اوایل این ماه آن را منتشر کرده بود.

برخی از مشکلاتی که با این آپدیت گریبانگیر کاربران شده بود، عدم توانایی در تغییر میزان صدا حین تماس بود. اما جالب اینجاست که میزان صدا در ظاهر تغییر می کرد، اما عملا میزان صدا ثابت بود. مشکل دیگری که کاربران در صفحه ی مربوط به شکایات گوگل از آن حرف میزدند مربوط به گوشی Nexus5 یک کاربر بود که ادعا می کرد نمی تواند میزان صدای گوشی خود را از مقدار دو پایین تر بیاورد. کاربر دیگری همچنین مدعی بود که به خاطر وجود صدایی آزاردهنده نمی تواند پس از پایان تماس از اسپیکر های گوشی خود استفاده کند.

شما می توانید تمامی این شکایات را از این لینک(برای باز کردن صفحه از برنامه های تغییر IP استفاده کنید) در صفحه ی مخصوص شکایات گوگل مشاهده کنید. شماره سریال این مشکل ۲۱۵۴۸۳ است. شما می توانید سریعا با بازگشت به نسخه ی قبلی این مشکل را برطرف کنید. برای انجام این کار به این بروید و به نسخه ی قبلی یعنی MOB30M را نصب کنید، وقتی بروزرسانی جدید منتشر شد می توانید با خیال راحت آن را نصب کنید و مشکلی از بابت آن نخواهید داشت.

راه حل ساده تر این است که تا انتشار بروزرسانی جدید گوگل صبر کنید. یکی از مدیران معتبر تایید کرده است که گوگل نسخه ی جدید این بروزرسانی را تا هفته ی آینده منتشر خواهد کرد.

منبع:Phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید