آخرین تصاویر لو رفته باز هم خبر از بودن ۳ مدل از آیفون در سال ۲۰۱۶ می دهند - تکفارس 
آخرین تصاویر لو رفته باز هم خبر از بودن ۳ مدل از آیفون در سال ۲۰۱۶ می دهند - تکفارس 

آخرین تصاویر لو رفته باز هم خبر از بودن ۳ مدل از آیفون در سال ۲۰۱۶ می دهند

سعید مزارعی
۵ مرداد ۱۳۹۵ - 16:25
آخرین تصاویر لو رفته باز هم خبر از بودن ۳ مدل از آیفون در سال ۲۰۱۶ می دهند - تکفارس 

هفته ی پیش تصاویری منتشر شد که از دو زاویه روبه رو و پشت آیفون های امسال را نشان می داد. در تصاویر منتشر شده ۳ مدل از آیفون به نام های Apple iphone 7، Apple iphone 7 Plus و Apple iphone 7 Pro دیده می شد. این تصاویر خبر از وجود آیفون جدیدی را می داد که نام آن از روی iPad Pro گرفته شده و با یک دوربین دوتایی در پشت عرضه می شود.

اما تنها اندکی بعد از انتشار عمومی این خبر،  افشا کننده ی معروف Evan Blass که دارنده ی حساب توئیتری معروف به نام @evleaks است، یک توئیت با این مضمون را منتشر کرد که “تنها دو مدل از آیفون نیز امسال معرفی می شوند”. او همچنین اظهار داشت که iPhone 7 و iPhone 7 Plus دارای اسم رمز “Sonora” و “Dos Palos” هستند.

امروز عکس های جدیدی توسط سایت Weibo به نقل از حساب توئیتری @KK منتشر شده است که خبر از سه گوشی متفاوت از خانواده آیفون را می دهد. گفته می شود که تصاویر لو رفته از آیفون های جدید متعلق به نمونه های اولیه است که برای شرکت هایی که لوازم جانبی برای این گوشی ها می سازند، ساخته شده است. این امر به شرکت های فروشنده لوازم اجازه می دهد که یک محصول را بلافاصله پس از ساخته شدن در اختیار داشته باشند. عکس های دیگری که امروز توسط وبسایت Weibo به بیرون درز کرد نشان می دهد که آیفون ۷ پرو یک ماژول دوربین دوتایی دارد.

ما شاهد عرضه دو یا سه آیفون توسط اپل در سال ۲۰۱۶ خواهیم بود؟ ما پاسخ قطعی این سوال را تا روز معرفی آیفون های جدید نمی دانیم. مجددا طبق گفته های آقای Blass کنفرانسی که اپل برای معرفی آیفون های جدید برگزار می کند در تاریخ ۱۲ ماه سپتامبر است، این تاریخ ۴ روز زودتر از تاریخی است که اپل هر ساله آیفون های خود را در آن روز معرفی می کند. همچنین امروز شایعاتی مبنی بر اینکه نام آیفون جدید Apple iPhone 6 SE خواهد بود به بیرون درز کرده بود.

 

 

منبع:Phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.