پورشه از اولین خودروی الکتریکی خود Mission E در دسامبر گذشته به عنوان مدلی لوکس و اعیانی برای رقابت با خودروی تسلا مدل اس، رونمایی کرده بود. حال ۱۰۰۰ فرصت شغلی ایجاد خواهند شد تا این خودروی کانسپت را به دنیای واقعی بیاورند. با تکفارس همراه باشید.

در حالی که قرار بود ۱۰۰۰ فرصت شغلی ایجاد شوند، این مقدار به ۱۴۰۰ نفر افزایش یافت تا بتواند خبر های خوبی را به همراه داشته باشد و خاطره ی بد رسوایی آلودگی فولکس واگن را از ذهن ها پاک گرداند. ۳۵۰ متخصص حوزه ی دیجیتال استخدام خواهند شد تا یک واحد توسعه ی کانسپت های همراه را تشکیل دهند و محی های تجاری جدید را کشف کنند.

پورشه امیدوار است تا بتواند اولین خودروی الکتریکی خود را از کارخانه ی Zuffenhausen خود تا سال ۲۰۱۹ بیرون آورد و به تولید انبوه برساند.با این که این شرکت از اعلام اهداف تولید خود سر باز زده است، آقای هوئک گفته است که آن ها نیاز دارند تا حداقل ۱۰۰۰۰ واحد در سال بفروشند تا بتوانند به سود برسند.

نظر شما درباره ی خودروی الکتریکی پورشه چیست؟ آیا به نظر شما این برنامه می تواند خطری برای خودرو های برقی شرکت تسلا باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Engadget