شایعه: Apple Watch 2 در این پاییز معرفی می شود - تکفارس 
شایعه: Apple Watch 2 در این پاییز معرفی می شود - تکفارس 

شایعه: Apple Watch 2 در این پاییز معرفی می شود

سعید مزارعی
۶ مرداد ۱۳۹۵ - 16:58
شایعه: Apple Watch 2 در این پاییز معرفی می شود - تکفارس 

بر اساس گزارش های خبرگزاری تایوانی DigiTimes جایگزین نسل اول ساعت های هوشمند شرکت اپل یعنی Apple Watch 2 در ماه سپتامبر یا اکتبر معرفی خواهد شد. این ادعا بر اساس گزارش های کمپانی سازنده ی بخشی از قطعات این ساعت های هوشمند مطرح شده است. اما بر اساس رکود فروش ساعت های هوشمند در شش ماه ی منتهی به سال جاری، گزارشات نشان از این می دهند که شرکت اپل قصد دارد در مقابل سفارشات خود محافظه کارانه عمل کند، این تصمیم اپل بر اساس نگرانی عمومی به وجود آمده از معرفی نسل اول ساعت های هوشمند خود است.

خبری عجیب بر اساس همان منابع یک ماه پیش گزارش از این می دهند که سفارشات برای ساعت هوشمند جدید بیشتر از چیزی است که انتظار داشته اند، با استناد به منابع داخلی زنجیر تامین کننده گان اپل ادعا می شود که در هر ماه ۲ میلیون ساعت تولید می شود.

اگرچه خبرگزاری DigiTimes ادعای خود را بر اساس شایعات تصادفی مطرح می کند اما معتقد است که ادعای خود در مورد ساعت هوشمند بعدی اپل بر اساس تحولات اخیر در بازار ابزار های پوشیدنی و چیز هایی که ما هر از چند گاهی بر اساس شایعات می شنویم، معقول به نظر می رسد.

هر چند ساعت هوشمند اپل که در ماه آپریل سال قبل معرفی شد در ابتدای عرضه ی آن مورد استقبال مشتریان قرار گرفت اما پس از مدت کوتاهی از فروش این گوشی کاسته شد. عملکرد نه چندان راضی کننده باتری نسل اول ساعت اپل فروش این محصول را با مشکلاتی مواجه کرد و به نظر می رسد که قسمتی از این ساعت که نیاز به یک بازنگری اساسی دارد همین باتری این ساعت است. به نظر میرسد که شرکت اپل سخت در تلاش است تا سیتم عامل ساعت های هوشمند خود یعنی WatchOS 3 را روانتر و کار آمدتر روانه بازار کند و اگر بخواهیم بر اساس مشاهدات خود تاکنون در این باره نظر دهیم تا حد زیادی موفق بوده است. اما حتی اگر نسل جدید این سیستم عامل بتواند با اضافه کردن حداقل، تکنولوژی های استاندارد امروز نفس تازه ای به ساعت نسل اول این شرکت ببخشد، باز هم برای بازگرداندن منافع مشتریان کافی نخواهد بود. قطعا اپل نیاز دارد تا سخت افزار ارتقاع یافته ی جدیدی در قالب سری S و یا در قالب یک سری جدیدی به این ساعت ها اضافه کند تا ما را متقاعد سازد که به این دستگاه پوشیدنی نیاز و آن را می خواهیم.

اگر اپل یک ساعت هوشمند جدید امسال معرفی کند با معرفی آیفون های جدید این شرکت و همچنین معرفی نسل سوم از سیستم عامل ای ساعت ها مصادف خواهد شد. آیا شما منتظر همچین معرفی خواهید بود؟ آیا شما هم اکنون یک ساعت هوشمند اپل دارید؟ اگر جوابتان مثبت است، آیا حاضر به ارتقاع آن هستید؟ و اگر جوابتان منفی است، آیا اگر ثابت شود که این ساعت پیشرفت های قابل توجهی به نسبت نسل قبلی خود دارند، حاظر به خرید یکی از آنها خواهید بود؟

منبع:PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید