شایعه: اپل دکمه Home فیزیکی آیفون ۷ را با یک دکمه خازنی قابل کلیک جایگزین می کند - تکفارس 
شایعه: اپل دکمه Home فیزیکی آیفون ۷ را با یک دکمه خازنی قابل کلیک جایگزین می کند - تکفارس 

شایعه: اپل دکمه Home فیزیکی آیفون ۷ را با یک دکمه خازنی قابل کلیک جایگزین می کند

سعید مزارعی
۷ مرداد ۱۳۹۵ - 17:00
شایعه: اپل دکمه Home فیزیکی آیفون ۷ را با یک دکمه خازنی قابل کلیک جایگزین می کند - تکفارس 

به گزارش بلاگ ژاپنی Macotakara اپل قصد دارد تا دکمه ی فیزیکی موجود در آیفون های خود را با یک دکمه ی خازنی قابل کلیک برای آیفون ۷ جایگزین کند. دکمه های جدید حس فشار دادن دکمه های واقعی را که کاربران در ترک پد آخرین مک بوک آن را تجربه کرده بودند به کاربران القا می کنند.  اپل برای انجام این کار مجموعه ای از متخصصین الکترومغناطیس را به استخدام خود درآورده است.

این شایعه مشابه شایعی که در مورد آیفون ها ی سال ۲۰۱۷ مطرح شده بود است که اپل قصد دارد در گوشی های آن سال خود حسگر اثر انگشت را به صفحه نمایش منتقل کند. بخش خاصی از صفحه نمایش برای انجام این ویژگی جدید اختصاص داده می شود که به کاربران اجازه می دهد تا با ضربه زدن به آن قسمت از صفحه نمایش، گوشی های خود را باز کنند. حسگر اثر انگشت در داخل صفحه نمایش جا داده می شود. این کار به اپل اجازه می دهد تا صفحه نمایش های با گودی کمتر و همچنین از دو طرف خمیده تولید کند.

این وبلاگ ژاپنی همچنین شایعات قبلی مبنی بر وجود رنگ سیاه در آیفون های امسال را تایید می کند.  تغییرات دیگری که انتظار داریم در آیفون های امسال بوجود بیایید حذف جک ۳.۵mm  و بزرگتر شدن دریچه ی لنز دوربین است. علاوه بر این اپل خطوط آنتن تلفن در پشت گوشی را به لبه های بالایی و پایینی این گوشی انتقال خواهد داد. Apple iPhone 7 Plus ممکن است دارای یک دوربین دوتایی در پشت به همراه یک یک لنز دیگر ۱۲ مگاپیکسلی است که قابلیت زوم اپتیکال برای این گوشی را فراهم می کند.

گوشی های جدید شرکت اپل ممکن است در تاریخ ۱۲ ماه سپتامبر معرفی و همچنین چهار روز بعد یعنی ۱۶ سپتامبر به فروش برسند.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.