ال جی ۱۳.۹ میلیون گوشی هوشمند در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ به فروش رسانده است - تکفارس 
ال جی ۱۳.۹ میلیون گوشی هوشمند در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ به فروش رسانده است - تکفارس 

ال جی ۱۳.۹ میلیون گوشی هوشمند در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ به فروش رسانده است

سعید مزارعی
۷ مرداد ۱۳۹۵ - 18:31
ال جی ۱۳.۹ میلیون گوشی هوشمند در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ به فروش رسانده است - تکفارس 

امروز LG گزارش مربوط به ۶ ماهه ی دوم سال میلادی اخیر خود را اعلام کرد. همانطور که انتظار می رفت این شرکت وضعیت بسیار خوبی دارد، درآمد ۵۰۳.۱ میلیون دلاری شرکت ال جی از افزایش ۱۴۰ درصدی فروش این شرکت  به نسبت همین موقع در سال ۲۰۱۵ خبر می دهد. ال جی این پیشرفت زیاد را مدیون بخش های اپلیکیشن خانه و راه حل هوا و بخش تفریح و سرگرمی خانگی خود است که هر دوی این بخش ها توانستند رکورد فروش در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۶ را از آن خود کنند.

وقتی صحبت از تلفن های هوشمند می شود، مسائل به خوبی پیش نمی روند. بخش موبایل شرکت ال جی موفق به فروش ۱۳.۹ میلیون تلفن هوشمند شدند که این رقم خبر از افزایش ۳ درصدی فروش گوشی های ال جی نسبت به سه ماهه ی قبلی می دهد اما افزایش هزینه های بازاریابی و فروش تا حدودی کند گوشی های هوشمند G5 منجر به زیان عملیاتی ۱۳۲.۱ میلیون دلاری شرکت ال جی شده است. همچنان ال جی معتقد است که در ادامه وضعیت بهتر می شود و قسمت هیجان انگیز داستان این است که شرکت ال جی در این فصل نسل جدید گوشی های هوشمند سری V را عرضه می کند.

چندی پیش شنیده بودیم که جایگزین گوشی V10 باید در این سپتامبر معرفی شود که به نظر می رسد این اتفاق خواهد افتاد. گوشی جدید ممکن است با نام LG V20 یا LG V11 و با برخی ویژگی ها از طرف شرکت Verizon عرضه شود. متاسفانه هم اکنون هیچ گونه جزئیاتی از ویژگی های این گوشی جدید در دسترس نیست اما ما انتظار داریم که کم و بیش این گوشی به نسل قبلی خود یعنی V10 (عکس بالا) شبیه باشد. بنابراین وجود یک صفحه نمایش بزرگ QHD و همچنین صفحه نمایش ثانویه می تواند برخی از ویژگی های این گوشی باشد. مانند نسل قبلی گوشی LG V20/V11 ممکن است با یک قاب فلزی در اطراف خود برای محافظت در برابر افتادن همراه باشد.

با ما همانند گذشته برای آشنایی با ویژگی های جدید این گوشی به محض اینکه اطلاعات جدیدی از آن بدست ما برسد، همراه باشید.

منبع:PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید