مایکروسافت یک برنامه مخصوص دوربین های آیفون عرضه کرد - تکفارس 
مایکروسافت یک برنامه مخصوص دوربین های آیفون عرضه کرد - تکفارس 

مایکروسافت یک برنامه مخصوص دوربین های آیفون عرضه کرد

امید بصیری
۷ مرداد ۱۳۹۵ - 22:03
مایکروسافت یک برنامه مخصوص دوربین های آیفون عرضه کرد - تکفارس 

برنامه ی جدیدی برای دوربین آیفون منتشر شده است که به نظر حتی بهتر از خود برنامه ای است که اپل همراه با گوشی هایش عرضه میکند.نکته جالب تر این است که مایکروسافت این برنامه را منتشر کرده است!با تکفارس همراه باشید.

بخش تحقیقات مایکروسافت به تازگی برنامه “پیکس/Pix” را صبح روز چهار شنبه منتشر کرده است.برنامه ای که طبق ادعای مایکروسافت در بسیاری از حالات عکس های گرفته شده توسط دارندگان آیفون را افزایش میدهد.این برنامه این قابلیت را داراست که عکس های گرفته شده توسط دوربین آیفون را بهبود ببخشد حتی بخش توانایی اپل در عکس برداری از محیط هایی که اشیایی متحرک در آن هست.

انتشار این برنامه در راستای سیاست مایکروسافت برای عرضه ی نرم افزار هایی برای سیستم عامل هایی که خارج از کنترل مستقیم مایکروسافت هستند همچون IOS و اندروید می باشد.

پیکس مشخصاً بدین منظور طراحی شده تا کیفیت عکس های گرفته شده از افراد همچنین عکس هایی که در حین حرکت گرفته میشوند را بهبود ببخشد,از این طریق نمایش عکس های گرفته شده همیشه باید در بهترین وضعیت ممکن باشد.این برنامه میتواند چهره ها را به خوبی تشخصی دهد,همچنین با استفاده از قابلیت هایپر لپس شرکت مایکروسافت میتواند ویدئو های گرفته شده با دوربین را تثبیت کند.وقتی که شما دکمه شاتر دوربین را فشار دهید برنامه تعداد زیادی عکس میگیرد و سپس بهترین آن ها را انتخاب میکند.

منبع:itworld.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.