یاهو مسنجر به روز رسانی شد - تکفارس 
یاهو مسنجر به روز رسانی شد - تکفارس 

یاهو مسنجر به روز رسانی شد

امید بصیری
۷ مرداد ۱۳۹۵ - 22:19
یاهو مسنجر به روز رسانی شد - تکفارس 

نسخه ی به روز رسانی شده ی پیام رسان یاهو هم اکنون برای رایانه های شخصی در دسترس است.با تکفارس همراه باشید.

پس از آن که نسخه ی جدید “پیام رسان یاهو/Yahoo Messenger” دسامبر گذشته برای سیستم عامل های موبایلی عرضه شد اکنون نوبت ویندوز و مک هست تا طعم جدید این پیام رسان را بچشند.یاهو هفته ی بسیار شلوغ کاری را پشت سر گذاشته است.از جمله آن میتوان به خرید سهام یاهو توسط شرکت “وریزن/Verizon” اشاره کرد.حال امروز یاهو در وبلاگ خود اعلام کرده است که نسخه بهبود یافته و به روز شده ی پیام رسان خود را برای سیستم عامل های ویندوز و مک عرضه میکند.

علاوه بر ویژگی های نسخه ی موبایلی پیام رسان یاهو که در دسامبر سال ۲۰۱۵ عرضه شد نسخه مخصوص سیستم های دسکتاپ ویژگی هایی اختصاصاً طراحی شده برای اشتراک گذاری ساده تر مطالب و گفت و گو ها ی روزمره با دوستان را شامل میشود.

نسخه جدید شامل قابلیت هایی همچون امکان متوقف کردن پیام هایی که ناخواسته ارسال کرده اید, به اشتراک گذاری عکس ها با ویژگی کشیدن و رها کردن و همچنین قسمتی برای جستجوی عکس های متحرک که مایلید در پیام هایتان از آن استفاده کنید.
اگر شما هنوز هم از نسخه قدیمی پیام رسان یاهو استفاده میکنید به نظر وقت آن رسیده که پیام رسان خود را به روز رسانی کنید چرا که اگر این کار را نکنید پیام رسان قبلی در ۵ آگوست از کار باز می ایستد!

منبع:cnet.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.