گوگل Add-on های جدیدی را برای Google Drive در پلی استور در دسترس قرار داد - تکفارس 
گوگل Add-on های جدیدی را برای Google Drive در پلی استور در دسترس قرار داد - تکفارس 

گوگل Add-on های جدیدی را برای Google Drive در پلی استور در دسترس قرار داد

دانیال دهقانی
۸ مرداد ۱۳۹۵ - 17:00
گوگل Add-on های جدیدی را برای Google Drive در پلی استور در دسترس قرار داد - تکفارس 

در اصل Google Drive ایده‌ها و انگیزه‌های اولیه خود را از مجموعه نرم افزار پرسود مایکروسافت یعنی Office به دست آورد و در اصل قصد داشت تا به نسخه سازمان یافته‌تر آن (جدای از رایگان بودن) تبدیل شود، بنابراین خیلی غافل گیر کننده نیست که برخی از ویژگی‌های پیشرفته‌تر مورد انتظار کاربران هنوز در آن وجود ندارند. اما، شما می‌توانید برخی از آن‌ها را که به وسیله Add-on های جدیدی که برای Google Drive در دسترس قرار می‌گیرند به کار ببنید، و حالا هم تعدادی Add-on برای کاربران اندرویدی این سرویس منتشر شده است.

البته هیچ الزامی مبنی بر استفاده از این Add-on ها وجود ندارد، ولی به هر حال ویژگی‌های جدیدی را برای علاقه مندان به Google Drive اضافه می‌‌کنند که تا حدی می‌توانند مورد استفاده واقع شوند و در زمینه صرفه جویی در وقت نیز موثر باشند. بنابراین، حالا به کمک این Add-on ها می‌توانید بهتر از قابلیت‌های Google Drive در گوشی خود بهره بگیرید و ساده‌تر کارهای خود را انجام دهید. اولین سری از این Add-on ها که به فروشگاه پلی استور راه یافته‌اند عبارتند از:

DocuSing و PandaDoc که به کمک آن‌ها می‌توان اسناد را امضا کرد؛

Google Classroom و Teacher Aide که به معلمان کمک می‌کنند تا بهتر درس‌ها و کلاس‌ها را سازماندهی کنند؛

و در نهایت ProsperWorks CRM و Zoho CRM که برای بالا بردن فروش به کار خواهد رفت.

گوگل اعلام کرده که این Add-on ها نتیجه کار با چندین توسعه دهنده بوده است و موفقیت یا شکست خوردن آن‌ها مسئله‌ای اساسی در ترغیب شدن دیگر توسعه دهندگان برای آوردن Add-on های مربوط به Google Drive خود به دنیای گوشی‌های هوشمند خواهد بود. از آن جایی که اکنون اپلیکیشن‌های زیادی هستند که می‌توانند به Google Drive اضافه شوند، این مسئله می‌تواند موجب رخ دادن یک دگرگونی بزرگ در آینده شود.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.