هفتمین پرچمدار سامسونگ و تمامی نکاتی که باید در مورد آن بدانید - تکفارس 
هفتمین پرچمدار سامسونگ و تمامی نکاتی که باید در مورد آن بدانید - تکفارس 

هفتمین پرچمدار سامسونگ و تمامی نکاتی که باید در مورد آن بدانید

رضا چهارلنگ
۸ مرداد ۱۳۹۵ - 23:17
هفتمین پرچمدار سامسونگ و تمامی نکاتی که باید در مورد آن بدانید - تکفارس 

 

نگاه کنید !!! این دستگاه Galaxy Note 7 است . تاکنون مقالات بسیاری در مورد این گوشی منتشر کردیم ، امروز هم جزئیات بیشتری را از این گنج پنهان برایتان مورد بررسی قرار میدهیم . گنجینه ای که آینده ی بسیار خوبی را برای تلفن های همراه رقم خواهد زد ، پس با تکفارس همراه باشید .

اینگونه که پیداست جزئیات جدید نسبت به خبر های قبلی تفاوت های زیادی داشته اند ، هر چه هم از زمان میگذرد ما به اطلاعات بیشتر و جامع تری از این پرچمدار حدید سامسونگ دست میابیم – اطلاعاتی که به ما نشان میدهد این محصول زودتر از Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge معرفی میشود .

توسعه دهندگان شرکت کره ای بعضی از مواردی را که در مقاله قبلی به آن ها اشاره داشتیم را تا حدودی تغییر و بعضی از آن مواردی را که جزئی معیوب از دستگاه بودند را اصلاح یا به کلی تغییر داده است . تغییر دیگر این است که Galaxy Note 7 این بار به یک گجت کاملا ضد آب تبدیل شده است .

در دو طرف طولی صفحه نمایش دستگاه نیز انحنا های خوش فرمی را خواهیم دید ، این مورد در طی سالیان با معرفی گوشی های جدید بهبود هایی را همراه داشته است . در مورد پورت میکرو یو اس بی نیز نقطه نظراتی وجود دارد و امیدواریم که این پورت جایگزین پورت USB-C شود .

توانایی ها وقابلیت های قلم S-Pen نیر به کلی بهبود مناسبی داشته است . و قابلیت ذره بین و ترجمه خودکار متون توسط قلم نیز جزئی این قابلیت ها هستند ، اما دیگر موارد و خواص این قلم تغییرات آنچنانی نداشته اند .

شایعه ای هم به گوش میرسد که سامسونگ به کاربران و خریداران Note 7 امکاناتی اعم از ۵ گیگابایت فضای ابری و همچنین استفاده رایگان از قابلیت های Premium این دستگاه را میدهد اما این موارد را به صورت کامل نمیتوان صحیح دانست و فعلا فقط در حد شایعه است .

رابط کاربری تاچ ویز نیز تغییراتی داشته است ، به طور مثال می توان گرد شدن آیکون ها و لوگوی اپلیکیشن ها و همچنین تغییراتی در نوار وضعیت را نام برد .

مورد دیگری که بسیار باعث شگفتی و تعجب ما بود این است که در پی قابلیت های جدید سامسونگ قابلیت هماهنگ سازی رزولوشن صفحه نمایش با باتری و شارژ دستگاه نیز اضافه شده است ، بدین صورت که در صورتی که شارژ دستگاه به ۱۵% برسد در صورتی که بخواهید میتوانید رزولوشن تصویر را روی ۷۲۰p قرار دهید . این قابلیت جدید امکان استفاده دستگاه را در ۱۵% شارژ ۳ برابر حالت معمول میکند .

حداقل کمترین مقدار حافظه ی بکار رفته در گوشی ۴ گیگابایت حافظه ی (Ram) جهت اجرای دستورات دستگاه و همچنین ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی برای ذخیره اطلاعات است . پردازش دستگاه نیز به عهده ی چیپ قدرتمند Exynos 8890 است .

 

note-7-blue-coral

تصویر ۳۶۰ درجه از Galaxy Note 7

منبع : PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.