بازی Disney Infinity پس از ماه مارس سال بعد آفلاین می شود - تکفارس 
بازی Disney Infinity پس از ماه مارس سال بعد آفلاین می شود - تکفارس 

بازی Disney Infinity پس از ماه مارس سال بعد آفلاین می شود

علی سیف الهی
۹ مرداد ۱۳۹۵ - 21:00
بازی Disney Infinity پس از ماه مارس سال بعد آفلاین می شود - تکفارس 

بازی Disney Infinity به آخر راه خود رسیده است و تقریبا زمانش فرا رسیده است تا استدیوی Avalanche Software این بازی را از بازار جمع کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

این بازی کم کم به فراموشی سپرده خواهد شد و اولین مرحله ی این کار نیز امروز با قطع فروشگاه درون بازی نسخه های کامپیوتر شخصی، اندروید، اپل تی وی و iOS بازی Disney Infinity 2 شروع شده است، البته در نسخه ی استیم Disney Infinity 3 هنوز امکان خرید درون بازی وجود دارد و فعلا قطع نشده است.

در ۳۰ام ماه سپتامبر، نسخه های کامپیوتر شخصی، اندروید و iOS بازی Disney Infinity به طور کلی از فروشگاه های مربوط پاک خواهد شد و بازیبازان حال این بازی ها، از این تاریخ به بعد دیگر قادر به ورود به بازی نخواهند بود. کاربران اپل تی وی این بازی امکان ورود به بازی را خواهند داشت اما بازی دیگر در اپ استور وجود نخواهد داشت. بازی های Disney Infinity 2,3 هنوز از طریق استیم قابل دسترسی خواهند بود اما قابلیت ارتباط آنلاین این بازی قطع خواهد شد و دیگر وجود نخواهد داشت. مهم تر از همه، Toy Box ها دیگر وجود نخواهند داشت و تیم ارتباطی دیگر بازدید و قبول Toy Box های جدید را در همه ی نسخه های کنسولی، موبایل و پی سی،قبول نخواهند نمود. هر چند بازیبازان ویندوز های ۸ و ۱۰ و اپل تی وی تا تاریخ سوم مارس قادر خواهند بود تا Toy Box های موجود فعلی را دانلود نمایند.

در تاریخ سوم ژانویه خرید های درون بازی نسخه های ویندوز ۸ و ۱۰ این بازی حذف می شوند و پس از آن است که حذف خود بازی فرا می رسد. پس از روز سوم مارس نسخه های ویندوزی و اپل تی وی این بازی وجود نخواهند داشت و کاربران قادر به ادامه ی بازی نخواهند بود و همه ی لوازم و سرویس های آنلاین بازی قطع خواهند شد. نسخه ی کنسولی بازی Disney Infinity فعلا کار خواهند کرد اما هیچ گونه دسترسی به قابلیت های آنلاین و ارتباطی نخواهند داشت.

بازی Disney Infinity اولین تلاش شرکت دیزنی برای ورود به دنیای بازی های خانگی محسوب می شد و حتی این سری بازی شروع خوبی داشت و آینده ی امیدوارکننده ای از آن انتظار می رفت اما متسفانه اوضاع خوب پیش نرفت. بازی Disney Infinity به تنهایی توانست بخش بازی شرکت دیزنی را بگرداند و این بخش را به سود دهی برساند. اما انگار از ابتدا معلوم بود که این سری شکست خواهد خورد و سابقه ی طولانی فروش حق بازی ها به شرکت های دیگر و بدست آوردن سود هنگفت از آن ها، همانند بازی Star Wars: Battlefront، باعث شدند تا بازی Disney Infinity شانس زیادی برای بقا نداشته باشد.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید