اپلیکیشن ویکی پدیا برای اندروید با ظاهری جدید در دسترس قرار گرفت - تکفارس 
اپلیکیشن ویکی پدیا برای اندروید با ظاهری جدید در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

اپلیکیشن ویکی پدیا برای اندروید با ظاهری جدید در دسترس قرار گرفت

دانیال دهقانی
۹ مرداد ۱۳۹۵ - 12:14
اپلیکیشن ویکی پدیا برای اندروید با ظاهری جدید در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

ویکی پدیا، این دایره المعارف رایگان و محبوب، نرم افزار اندروید خود را با طراحی جدید و زیبایی در دسترس قرار داد. این ظاهر جدید شامل یک صفحه جستجوی جدید می‌شود که وقتی اپلیکیشن را اجرا می‌کنید در مرکز آن قرار می‌گیرد. همچنین این طراحی جدید از یک feed نیز بهره می‌برد که به کمک آن می‌توان از مقالات و تصاویر پیشنهادی، صفحات پر بازدید و یک جستجوگر تصادفی که مقالاتی تصادفی را برای شما در دسترس قرار می‌دهد بهره برد.

همچنین موارد پیشنهادی دیگری با عناوینی چون “زیرا شما مطالعه کرده‌اید” (قابلیتی که بر اساس صفحاتی که قبلاً در ویکی پدیا مطالعه کرده‌اید، مقالات جدیدی را به شما پیشنهاد می‌دهد)، “ادامه مطالعه” (مربوط به مقالاتی که قبلاً شروع به خواندن آن‌ها کرده‌اید ولی آن‌ها را به اتمام نرسانده‌اید) و “امروز در ویکی پدیا” (که شما را به صفحه اصلی ویکی پدیا منتقل می‌‌کند” نیز در این طراحی جدید به چشم می‌خورند. همچنین با پایین بردن بخش feed به موارد پیشنهادی روزهای گذشته نیز دسترسی خواهید داشت. یک بخش کارتی شکل نیز وجود دارد که به کمک آن می‌توانید هر کدام از این موارد را که مشتاق به دیدن‌شان نیستید را کنار بکشید و آن‌ها را جایی پنهان کنید. به اشتراک گذاشتن مقالات نیز اکنون از هر زمان دیگری ساده‌تر است و به طور مستقیم از طریق اپلیکیشن می‌توان این کار را انجام داد.

اپلیکیشن ویکی پدیا هنوز هم می‌تواند افراد را در اقیانوسی از مقالات و مطالب مختلف غرق کند و به آن‌ها این حس را القا کند که در خانه در مقابل رایانه خود نشسته‌اند ولی از یک نمایشگر لمسی استفاده می‌کنند. همچون خود ویکی پدیا، این نرم افزار نیز به طور کاملاً رایگان در دسترس قرار دارد.

آیا شما تمایلی به ظاهر و امکانات جدید اپلیکیشن ویکی پدیا دارید و آن را تهیه خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید