شایعات از راه حل یک شیشه برای کم کردن قطر Apple Watch 2 خبر می دهند - تکفارس 
شایعات از راه حل یک شیشه برای کم کردن قطر Apple Watch 2 خبر می دهند - تکفارس 

شایعات از راه حل یک شیشه برای کم کردن قطر Apple Watch 2 خبر می دهند

سعید مزارعی
۹ مرداد ۱۳۹۵ - 16:23
شایعات از راه حل یک شیشه برای کم کردن قطر Apple Watch 2 خبر می دهند - تکفارس 

تا مدتی دیگر اپل از نسل دوم ساعت های هوشمند خود رونمایی می کند. اما تا معرفی رسمی این محصول اخبار زیادی از این محصول به بیرون درز می کند. در جدیدترین خبر ها گفته می شود اپل در تلاش است که قطر محصول امسال خود را به نسبت نسل اول آن کمتر کند. قطری معادل ۱۰.۵mm به نظر محصول باریکی به نسبت سایر ساعت های هوشمند مشهور در بازار نیست اما همانگونه همه ی ما میدانیم حساب اپل از بقیه جدا است.

طبق اطلاعاتی که اخیرا بدست آورده ایم نشان می دهد که چگونه اپل در صدد کم کردن قطر محصول خود بدون کم کردن سایر قطعات حیاتی مانند باتری است. بر اساس گزارش جدید اپل قصد دارد تا ساختار  Glass-to-Glass یا چند شیشه ی خود را با یک صفحه نمایش OLED و همچنین استفاده از را حل تک شیشه جایگزین کند که همانگونه که شما هم می توانید از اسم آن حدس بزنید اپل قصد دارد تا با حذف یک لایه از شیشه ی صفحه نمایش قطر کلی نسل دوم از ساعت های خود را کمتر کند. البته این موضوع که کم کردن یک لایه شیشه از صفحه نمایش تا چه حد می تواند از قطر این محصول کم کند مشخص نیست اما از لحاظ تئوری اپل راه های دیگری نیز برای انجام این کار دارد.

به نظر می رسد که اپل فکر همه جای کار را کرده است اما مشکل اینجاست که شرکت همکار یعنی شرکت TPK برای بالا بردن تولید تک شیشه ها OLED صفحه نمایش مشکل دارد. این گزارش نشان نمی دهد که آیا ای مشکل ها باعث تاخیر در عرضه ی این محصول که انتظار می رود پایان سال جاری میلادی باشد خواهد شد یا خیر اما چیزی که مشخص است ای است که این مشکل کمی خرج اضافه بر روی دست شرکت TPK خواهد گذاشت.

منبع:PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید