محال است که حدس بزنید کدام گوشی هوشمند پرچمدار در تست میزان نگهداری شارژ پیروز شد! - تکفارس 
محال است که حدس بزنید کدام گوشی هوشمند پرچمدار در تست میزان نگهداری شارژ پیروز شد! - تکفارس 

محال است که حدس بزنید کدام گوشی هوشمند پرچمدار در تست میزان نگهداری شارژ پیروز شد!

دانیال دهقانی
۹ مرداد ۱۳۹۵ - 16:52
محال است که حدس بزنید کدام گوشی هوشمند پرچمدار در تست میزان نگهداری شارژ پیروز شد! - تکفارس 

شرکت سامسونگ اخیراً ویدیویی را در فضای مجازی منتشر کرده که در آن به تست میزان نگهداری شارژ گوشی در میان گوشی‌های هوشمند پرچمدار کمپانی‌های مختلف پرداخته است. دو گوشی هوشمند این شرکت یعنی Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge در این رقابت به مصاف Huawei P9، IPhone 6s، Sony Xperia X، LG G5 و HTC 10 رفتند. گفته شده که این آزمایش در شرایط کاملاً یکسان و برابر انجام شده و ویدیوی یکسانی بارها و بارها (تا زمان اتمام کامل شارژ گوشی) با تک تک گوشی‌ها پخش شده است. به نظر شما کدام یک از این گوشی‌ها برنده این رقابت بوده است؟

اولین گوشی که تسلیم شد LG G5 بود و این گوشی پس از دوام آوردن به مدت ۶ ساعت و ۳۱ دقیقه و ۴۹ ثانیه به طور کامل خاموش شد. پس از آن هم Huawei P9 که ۶ ساعت و ۵۱ دقیقه و ۴۳ ثانیه دوام آورده بود خاموش شد و از دور رقابت کنار رفت. گوشی Sony Xperia X نیز توانست به مدت ۷ ساعت و ۱۵ دقیقه و ۳۵ ثانیه دوام بیاورد و پس از آن خاموش شد. گوشی HTC 10 هم به مدت ۸ ساعت و ۳ ثانیه با رقبای خود به نبرد پرداخت و در نهایت شارژش تمام شد. پس از آن هم نوبت به پرچمدار شرکت اپل یعنی IPhone 6s رسید تا پس از ۸ ساعت و ۱۳ دقیقه و ۵۷ ثانیه خاموش شود. همان طور که انتظار می‌رفت، این پرچمداران سامسونگ بودند که توانستند بیش از همه رقبا دوام بیاورند و بهترین رکوردها را به نام خود ثبت کنند. گوشی Galaxy S7 Edge در این رقابت به مدت ۱۰ ساعت و ۳۰ دقیقه و ۱۴ ثانیه دوام آورد در حالی که گوشی Galaxy S7 نزدیک به ۱۱ ساعت توانست دوام بیاورد. این گوشی پس از گذشت ۱۰ ساعت و ۵۹ دقیقه و ۱۱ ثانیه خاموش شد.

هیچ شکی نیست که باتری‌های قدرتمند ۳۰۰۰ میلی آمپری Galaxy S7 و ۳۶۰۰ میلی آمپری Galaxy S7 Edge از حد نیاز پرتوقع‌ترین مشتریان هم فراتر هستند اما باید این نکته را در نظر داشت که در دنیای واقعی هیچ کس شرایط این تست را نخواهد داشت و هیچ گاه انتظار ندارد که گوشی هوشمندش به مدت ۱۱ ساعت به طور بی وقفه یک فیلم را پخش کند! همچنین دیگر کارهای کاربران چون تماس‌ها و وب گردی‌ها و حتی میزان نور صفحه نمایش نیز در جا به جا کردن میزان نگهداری شارژ گوشی موثرند. مسلماً اگر شما بخواهید مدام با گوشی Galaxy S7 Edge خود ویدیوهای آنلاین را تماشا کنید در حالی که دوستان‌تان با IPhone 6s خود تنها به ایمیل‌ها و پیام‌ها پاسخ بدهند متوجه می‌شوید که گوشی آن‌ها بیشتر شارژ نگه می‌دارد پس باید این نکات را نیز در نظر داشت. با این حال، احتمالاً متوجه شده‌اید که سامسونگ با این تست قصد ثابت کردن چه چیزی را به شما داشته است: Galaxy S7 بخرید!

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید