Verizon از قابلیت های جدید Galaxy Gear 2 خبر میدهد - تکفارس 
Verizon از قابلیت های جدید Galaxy Gear 2 خبر میدهد - تکفارس 

Verizon از قابلیت های جدید Galaxy Gear 2 خبر میدهد

رضا چهارلنگ
۹ مرداد ۱۳۹۵ - 22:41
Verizon از قابلیت های جدید Galaxy Gear 2 خبر میدهد - تکفارس 

حدود دو ماه است که قابلیت های پزشکی و تناسب اندام به ساعت های هوشمند سامسونگ اضافه شده است . این ساعت ها با مدل Galaxy Gear ارائه شده است و همچنین در کشور های اروپایی و آمریکایی به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفته است . حال سامسونگ تصمیم دارد امکاناتی را به این ساعت ها اضافه کنید . Galaxy Gear 2 یک گجت پوشیدنی بسیار قدرتمند است .

صفحه نمایش این دستگاه دارای سایر ۱/۵ اینچ و پنل Super AmoLED است . هسته ی پردازش دستگاه توسط چیپ Exynos 3250  و با سرعت ۱GHZ برای فعالیت های نرمال و روزمره بسیار عملکرد خوبی دارد .

۵۱۲ مگابایت حافظه ی رام برای اجرای پر سرعت نرم افزار ها و اپلیکیشن ها و همچنین ۴ گیگا بایت حافظه ی داخلی جهت ذخیره سازی انواع داده ها و رسانه ها در نظر گرفته شده است .

در نهایت این دستگاه دارای باطری ۲۰۰ mAh از نوع لیتیوم یونی می باشد که برای استفاده از این گجت دوست داشتنی مناسب به نظر می آید .

در پشت و در قسمت روی درب دستگاه نیر سنسور نمایش ضربان قلب همراه با مانیتور اختصاصی و جداگانه تعبیه شده است که از دقت بسیار مناسب و بالایی برخوردار می باشد .

سنسور های ژیروسکوپ ، فشار سنج و شتاب سنج نیز با آخرین ویرایش ها در این گجت قرار گرفته اند و در کنار WIFI درون دستگاه تعبیه شده است .

سامسونگ برای اولین بار قابلیت GPS و مکان یابی حرفه ای را به صورت کاملا متفاوت با نسخه موبایل در این ساعت گنجانده است . عملکرد و دقت عمل gps بسیار بالا تخمین زده شده است و در امتحانات خود سربلند بیرون آمده است ! این قابلیت جدید یکی از شگفتی های سامسونگ است ، زیرا دیگر نیازی به استفاده از تلفن های سنگین و گاها طاقت افزا نیست و کاربر را از انجام این کار سخت بی نیاز می کند .

۴ گیگابایت حافظه ی در نظر گرفته شده برای این دستگاه معادل ۵۰۰ مگابایت موزیک با کیفیت ۳۲۰ می باشد . گوش دادن به موسیقی در این دستگاه از طریق هدست ممکن خواهد بود .

این ساعت به صورت همزمان به دو تلفن همراه که دارای سیستم عامل آندروید ۴.۴ میباشد متصل خواهد شد .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.