تبلیغ تلوزیونی جدید Galaxy Note 7 در تایوان حاوی اطلاعات جدیدی است - تکفارس 
تبلیغ تلوزیونی جدید Galaxy Note 7 در تایوان حاوی اطلاعات جدیدی است - تکفارس 

تبلیغ تلوزیونی جدید Galaxy Note 7 در تایوان حاوی اطلاعات جدیدی است

دانیال دهقانی
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - 10:00
تبلیغ تلوزیونی جدید Galaxy Note 7 در تایوان حاوی اطلاعات جدیدی است - تکفارس 

به تازگی یک تبلیغ تلوزیونی ۱۵ ثانیه‌ای جدید از محصول مورد انتظار شرکت سامسونگ یعنی Galaxy Note 7 توسط بخش تایوان شرکت سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است. در تمام طول آن ما شاهد حباب‌هایی هستیم که به سمت بالا می‌روند و صدای آن‌ها هم در بک گراند به گوش می‌رسد. این یک نشانه دیگر مبنی بر آن است که این فبلت از گواهی نامه و استانداردهای جدیدی برای اولین بار در این سری بهره خواهد برد. لازم به ذکر است که این تبلیغ ۱۵ ثانیه‌ای به زبان انگلیسی هم نیست.

این دومین تبلیغ تلوزیونی مربوط به این فبلت است، در کنار تبلیغ دیگری که چند روز پیش منتشر شد. تبلیغ قبلی که مدت زمان آن هم ۳۰ ثانیه بود، اشاراتی داشت مبنی بر این که Galaxy Note 7 از فناوری ضد آب بهره خواهد برد. این تبلیغ نیز برای بازارهای کره‌ای ساخته شده بود. انتظار می‌رود که این فبلت با گواهی نامه IP 68 به بازار عرضه خواهد شد، به این معنی که این محصول قادر است تا به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۵ پایی در آب فرو رود و آسیبی هم به آن وارد نشود.

این تبلیغ مربوط به کشور تایوان همچنین مشخص می‌کند که این گوشی در تاریخ ۵ آگوست (برابر با ۱۵ مرداد) در دسترس قرار خواهد گرفت. این گوشی قرار است در تاریخ ۲ آگوست (برابر با ۱۲ مرداد) به طور کامل و در خلال نمایشگاه Samsung’s Unpacked در شهر نیو یورک معارفه شود.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا تمایلی به خرید Galaxy Note 7 دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید