سوپر بوک اندروید در کیک استارتر از بودجه ۱ میلیون دلار گذشت - تکفارس 
سوپر بوک اندروید در کیک استارتر از بودجه ۱ میلیون دلار گذشت - تکفارس 

سوپر بوک اندروید در کیک استارتر از بودجه ۱ میلیون دلار گذشت

امید بصیری
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - 00:06
سوپر بوک اندروید در کیک استارتر از بودجه ۱ میلیون دلار گذشت - تکفارس 

به نظر از این پس میتوانید گوشی خود را به یک لپ تاپ تبدیل کنید! با تکفارس همراه باشید.

ایده ی ایجاد راهی که بتوان از یک گوشی هوشمند به عنوان یک لپ تاپ استفاده کرد سال ها مورد بحث قرار گرفته است اما هیچ وقت به طور کاملاً جدی مطرح نشده است. اما این مسئله تولیدکنندگان را از تلاش و مشتریان را از رویاپردازی درباره ی همچین محصولی که به نظر در آستانه ی واقعی شدن است نا امید نکرده. آخرین محصول از این رده سوپر بوک شِل است که میتواند گوشی اندرویدی شما را به یک لپ تاپ تبدیل کند.

ایده ی این سوپربوک ساده است; یک پوسته ی بیرونی از یک لپ تاپ با یک صفحه نمایش , باتری و کیبرد است که شما با وصل کردن گوشی خود به این دستگاه میتوانید از آن استفاده کنید. این سوپر بوک اوایل ماه معرفی شد و پویش کیک استارتر آن درخواست تنها مبلغ ۵۰,۰۰۰ دلار را داشت اما فقط در ۱ ساعت اول مبلغ ۱۵۰,۰۰۰ دلار برای این طرح جمع آوری شده است.حال پس از گذشت چند هفته این کیک استرتر مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ دلار را جمع آوری کرده است.

جمع شدن این مبلغ بدان معنا است که هم اکنون این رویا به واقعیت پیوسته است و نه تنها شما میتوانید این سوپربوک را داشته باشید بلکه میتوانید زبان های مختلف بین المللی برای کیبرد, یک پورت USB, باتری بزرگتر (حدود ۲ ساعت شارژدهی بیشتر) و حتی یک صفحه نمایش فول اچ دی را با پرداخت فقط ۳۰ دلار بیشتر در اختیار داشته باشید. اگر مبلغ کیک استارتر از این هم بیشتر شود میتوان انتظار امکانات بیشتری را هم داشت. اگر مبلغ این پویش به یک و نیم میلیون دلار برسد میتوان انتظار طراحی بهتر سوپر بوک و اگر به دو میلیون دلار برسد میتوان انتظار نور پس زمینه برای کیبرد را داشت.

مسئله شگفت انگیز تر آن است که برنامه Andromium که به کاربران این امکان را میدهد که هر وسیله اندرویدی را به کیبرد, مانیتور و یا موس وصل کنند هم اکنون در Google Play با تعداد بارگزاری بین ۱۰۰,۰۰۰ تا  ۵۰۰,۰۰۰ و ۴.۲ ستاره در دسترس است! حتی اگر ایده این سوپر بوک خوب از آب در نیاید میتوانید از این برنامه به عنوان راهکاری مطمئن استفاده کنید.

منبع:Phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.