دستیار صوتی کرتانا بالاخره به ایکس باکس وان آمد - تکفارس 
دستیار صوتی کرتانا بالاخره به ایکس باکس وان آمد - تکفارس 

دستیار صوتی کرتانا بالاخره به ایکس باکس وان آمد

علی سیف الهی
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - 11:45
دستیار صوتی کرتانا بالاخره به ایکس باکس وان آمد - تکفارس 

پس چندین و چند ماه تاخیر، بالاخره کورتانا توانست به کنسول خانگی مایکروسافت، یعنی ایکس باکس وان راه یابد. مایکرئسافت وعده ها و قول هایش را با انتشار آپدیت سالیانه برای این کنسول تحقق بخشید و دستیار صوتی هوشمند خود، کورتانا را برای کنسول ایکس باکس وان عرضه نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

شما باری استفاده از کورتانا باید حتما یا یک هدست داشته باشید و یا از میکروفون کینکت استفاده نمایید تا بتوانید با استفاده از کورتانا در میان بازی ها به جست و جو بپردازید، دوستانتان را دعوت به بازی کنید و یا در غیر این صورت وظایفی را انجام دهید که دستورات سختی را می طلبد. اضافه شدن کورتانا به کنسول ایکس باکس وان به عنوان قدمی در راه یکپارچه نمودن ویندوز ۱۰ با این کنسول است تا هر دوی این ها بتوانند تجربه ای ناب را به شما القا کنند و همین الان می توانید بین کنسول خود و کامپیوتر ویندوز ۱۰ خود چت نمایید و خرید های مشابهی را انجام دهید.

همچنین در این آپدیت سالیانه شما قادر خواهید بود تا در پس زمینه ی کنسول خود موسیقی را ازبرنامه های پشتیبانی شده پخش کنید (که برنامه ی پانادورا اولین آن ها می باشد) تا اگر اجیانا موسیقی بازی به دل شما نمی شیند، موسیقی دلخواه خود را پخش نمایید. حال گشتن در بین کولکسیون بازی هایتان راحت تر شده است و می توانید زبان خود را فارغ از هر مجایی مه زندگی می کنید، عوض نمایید. البته این آپدیت همه ی وعده های مایکروسافت را عملی نکرده است و برای افزوده شدن قابلیت های دیگر همانند Xbox Play Anywhere باید تا ماه سپتامبر صبر نمایید اما اگر بخواهیم به گونه ای حق گرایانه قضاوت کنیم، باید عرض کنیم که این آپدیت یکی از بزرگترین آپدیت هایی است که در این مدت منتشر شده است.

نظر شما درباره ی موارد اضافه شده در این آپدیت چیست؟ اگر از صاحبان کنسول ایکس باکس وان هستید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.