App Store از این پس به شما پیشنهاد خرید میدهد! - تکفارس 
App Store از این پس به شما پیشنهاد خرید میدهد! - تکفارس 

App Store از این پس به شما پیشنهاد خرید میدهد!

امید بصیری
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - 19:25
App Store از این پس به شما پیشنهاد خرید میدهد! - تکفارس 

قسمت جدیدی در به روز رسانی آینده App Store کمپانی اپل به آن اضافه خواهد شد که بر طبق خرید های قبلی شما پیشنهاداتی برای خرید های آینده تان ارائه خواهد کرد. با تکفارس همراه باشید.

نرم افزار App Store گوشی های هوشمند با سیستم عامل IOS احتمالاً در صف تغییراتی برای ارائه پیشنهاد خرید به شما است. این نرم افزار که به شما اجازه میدهد محصولات اپل را از طریق آیفون یا هر وسیله هوشمند بهره مند از سیتسم عامل IOS خریداری کنید, در دو هفته آینده از این ویژگی جدید بهره مند خواهد شد.

این ویژگی به قسمت تاریخچه خرید های شما اضافه خواهد شد تا شما را راهنمایی کند. ممکن است برخی فکر کنند نرم افزاری که به خرید های شما دسترسی دارد ممکن است حقوق خصوصی کاربران را زیر پا بگذارد در حالی که کمپانی اپل همیشه تصویری از یک شرکت پیشگام در زمینه حفاظت از اطلاعات از خود ارائه داده است. اما به عنوان یک خرده فروش کمپانی اپل با رقابت سختی از سوی کمپانی های دیگر همچون گوگل و آمازون رو در رو است که سعی میکنند با جمع کردن اطلاعات مورد نیاز به کاربران در مورد خرید هایشان کمک کنند.

این پیشنهادات احتمالا در زیر برگه جدیدی به نام “برای شما” ظاهر شوند.در حالی که نرم افزار های جداگانه زیادی برای آیفون و آیپد وجود دارند اما این برنامه مشترک برای هر دو آن هاست. بر طبق گزارشات این نرم افزار بر روی آیپاد تاچ و ساعت هوشمند اپل یعنی اپل واچ نیز اجرا خواهد شد.

کمپانی اپل در حال حاضر نیز در خرده فروشی هایش از ابزاری به نام چراغ راهنما استفاده میکند که میتواند با دانستن مکان فعلی شما نزدیک ترین فروشگاه خدمات اپل و همچنین اطلاعات مخصوصی را به شما نشان دهد. حال با این قابلیت جدید نرم افزار IBeacon اپل میتواند اطلاعات خاصی را که شما ممکن است در یک فروشگاه اپل به دنبال آن بگردید ارائه کند.

منبع:Cnet.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.