اپل نهمین فروشگاه خود در شهر نیو یورک را افتتاح کرد - تکفارس 
اپل نهمین فروشگاه خود در شهر نیو یورک را افتتاح کرد - تکفارس 

اپل نهمین فروشگاه خود در شهر نیو یورک را افتتاح کرد

دانیال دهقانی
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - 22:57
اپل نهمین فروشگاه خود در شهر نیو یورک را افتتاح کرد - تکفارس 

هفته پیش بود که مشخص شد شرکت اپل برای اولین بار فروشگاهی را در منطقه بروکلین افتتاح خواهد کرد، و اکنون این اتفاق رخ داده است. در ادامه با تک فارس همراه باشید.

این فروشگاه که در تقاطع خیابان سوم شمالی و خیابان بدفورد واقع شده، امروز بعد از ظهر افتتاح شد و همزمان خیل عظیمی از طرفداران پرشور کمپانی اپل نیز مغازه را پر کردند به طوری که ساعات ابتدایی در مغازه جای سوزن انداختن نبود. در پشت مغازه صفحه نمایش بزرگی محصولات اپل را به نمایش می‌گذاشت و مشتریان می‌توانستند مکعب‌هایی که برای نشستن تعبیه شده بود را به هر طریقی که دوست داشتند برای نشستن آماده کنند.

هنگامی که مشتریان وارد فروشگاه شدند، کارکنان این فروشگاه با ارائه تی شرت‌های رایگان از آن‌ها که تا ساعت ۱۰ صبح منتظر افتتاح رسمی فروشگاه بودند استقبال کردند. این نهمین فروشگاه اپل است که در نیو یورک سیتی افتتاح می‌شود که از این تعداد، ۶ تای آن‌ها در منهتن واقع شده‌اند، یکی از آن‌ها در منطقه کوئینز و یکی از آن‌ها هم در جزیره استیتن. به غیر از بخش اصلی و بزرگ‌تر فروشگاه، یک اتاق کوچک نیز به ارائه محصولاتی چون Apple TV، هدست‌های بیتس (Beats) و تجهیزات جانبی شرکت هوم کیت (HomeKit) خواهد پرداخت.

قسمت بیرونی مغازه نیز آجر نمای خیره کننده و بسیار با ابهتی دارد که جلوه‌ای کم‌نظیر به فروشگاه بخشیده است. یک لوگوی آهنین و سنتی از شرکت اپل نیز دقیقاً در زاویه ۹۰ درجه‌ای از فروشگاه آویزان است. این لوگو تضاد زیادی با آن لوگوی ضریف و شیشه‌ای مربوط به اپل در خیابان پنجم نیو یورک دارد. به هر حال باید این اتفاق را به فال نیک گرفت و انتظار داشت تا اپل در آینده فروشگاه‌های جدیدتری نیز در اقصی نقاط جهان تاسیس کند.

نظر شما در این رابطه چیست؟ ایا این تصمیم اپل مبنی بر افتتاح فروشگاهی جدید در شهر نیو یورک را عاقلانه می‌دانید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید