آیا امروز از هدست واقعیت مجازی جدید شیائومی رونمایی خواهد شد؟ - تکفارس 
آیا امروز از هدست واقعیت مجازی جدید شیائومی رونمایی خواهد شد؟ - تکفارس 

آیا امروز از هدست واقعیت مجازی جدید شیائومی رونمایی خواهد شد؟

دانیال دهقانی
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - 12:03
آیا امروز از هدست واقعیت مجازی جدید شیائومی رونمایی خواهد شد؟ - تکفارس 

به نظر می‌رسد که امروز قرار است از هدست واقعیت مجازی جدید شیائومی رونمایی شود. در ادامه با تک فارس همراه باشید.

شایعات جدید نشان می ‌دهند که امروز برابر با اول آگوست شیائومی از هدست واقعیت مجازی جدید خود پرده برداری خواهد کرد. شرکت شیائومی چهار ویدیوی مرتبط با چنین محصولی را در شبکه اشتراک ویدیوی چینی YouKu قرار داده است. متاسفانه این ویدیوها دیگر در دسترس قرار ندارند. طبق گزارش ها یکی از این ویدیوها نشان می‌ دهد که این هدست واقعیت مجازی با گوشی های هوشمند سازگاری خواهد داشت.

یک تیزر نیز پیش از این به طور رسمی از سوی شیائومی منتشر شده بود که در آن اطلاع داده شده بود هواداران روز اول آگوست با تجربه ها و قابلیت های جدیدی آشنا خواهند شد. این شرکت همچنین اعلام کرده بود قیمت هدست‌ های واقعیت مجازی اش شگفت انگیز خواهند بود. برخی اخبار حاکی از این هستند که این قیمت شگفت انگیز حدود ۹۰ دلار خواهد بود که بسیار مناسب است.

اگر به ماه مِه بازگردیم، می بینیم که همزمان با پرده برداری گوگل از هدست های واقعیت مجازی خود با نام Daydream شرکت شیائومی هم اعلام کرده بود برای این هدست ها برنامه های زیادی دارد. این کمپانی همچنین در Weibo یک حساب کاربری جدید تحت نام @XiaomiVR افتتاح کرده است پس باید منظر باشیم تا به زودی از هدست های واقعیت مجازی این شیائومی پرده برداری شود.

نظر شما چیست؟ آیا شیائومی در زمینه هدست های واقعیت مجازی می تواند موفق باشد؟

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.