شایعه: قلم سری S فبلت Samsung Galaxy Note 7 سه ویژگی جدید به همراه خود دارد - تکفارس 
شایعه: قلم سری S فبلت Samsung Galaxy Note 7 سه ویژگی جدید به همراه خود دارد - تکفارس 

شایعه: قلم سری S فبلت Samsung Galaxy Note 7 سه ویژگی جدید به همراه خود دارد

دانیال دهقانی
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - 14:48
شایعه: قلم سری S فبلت Samsung Galaxy Note 7 سه ویژگی جدید به همراه خود دارد - تکفارس 

طبق گزارش هایی که امروز منتشر شده، قلم سری S که همراه Galaxy Note 7 خواهد بود سه ویژگی جدید را با خود خواهد داشت. در ادامه همراه تک فارس باشید.

اولین ویژگی “ترجمه کردن” (Translate) نامیده می شود و همان طور که از نامش پیداست، مربوط به ترجمه لغات به زبان دیگر است به این صورت که شما تنها آن ها را با قلم سری S مشخص می‌ کنید و سپس ترجمه آن ها را برای شما نمایان می شود. این ویژگی برای شما صرفه جویی زیادی در زمان انجام می دهد و نیازی به هیچ نرم افزار مخصوصی برای این کار نیست.

دومین ویژگی که در سری جدید قلم‌های S وجود دارد “بزرگ نمایی کردن” (Magnify) نامیده شده است. احتمالاً می توانید حدس بزنید که این ویژگی چه کارهایی انجام می دهد. به کمک این ویژگی شما با کشیدن قلم روی هر نقطه ای از صفحه نمایش که می خواهید، آن را بزرگ تر می کنید و راحت تر می توانید به آن دقت کنید. سومین ویژگی هم “نگاه اجمالی” (Glance) نام گرفته است. به کمک این قابلیت شما می‌ توانید با کشیدن قلم سری S بین اپلیکیشن های مختلف جا به جا شوید.

با وجود تمامی اشاراتی که به گواهی نامه های دریافتی توسط Galaxy Note 7 شده است، می توانیم حتی انتظار داشته باشیم که بتوان زیر آب نیز روی صفحه آن به نوشتن مشغول شد. این یک اتفاق بزرگ در صنعت گوشی های هوشمند است، هر چند که احتمالاً کمتر کسی به دنبال نوشتن و تایپ کردن زیر آب است!

انتظار می رود که فبلت Galaxy Note 7 در خلال نمایشگاه Sammy’s Unpacked که در تاریخ دوم آگوست (برابر با ۱۲ مرداد) در شهر نیویورک برگزار خواهد گشت معرفی شود.

نظر شما در رابطه با فبلت Galaxy Note 7 و ویژگی‌ های مختلف خود آن و قلم آن چیست؟ آیا تمایلی به خرید آن دارید؟

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.