اپلیکیشن Alter با پوشش نقاط ضعف Prisma عرضه شد - تکفارس 
اپلیکیشن Alter با پوشش نقاط ضعف Prisma عرضه شد - تکفارس 

اپلیکیشن Alter با پوشش نقاط ضعف Prisma عرضه شد

سعید مزارعی
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - 15:12
اپلیکیشن Alter با پوشش نقاط ضعف Prisma عرضه شد - تکفارس 

شما اپلیکیشن پریسما را میشناسید درسته؟ پریسما یک اپلیکیشن قدرتمند است که با به کارگیری هوش مصنوعی قوی عکس های شما را طوری دوباره می سازد که مانند یک نقاشی کلاسیک به نظر برسند. نتیجه ی این کار فوق العاده قابل توجه و خاطره انگیز است، بنابراین پریسما کاملا سزاوار این موفقیت بوده است. اما این اپلیکیشن یک نقص عمده و آشکار نیز دارد. کاربران به استایل ها و افکت هایی که توسعه دهندگان پریسما انتخاب کرده اند محدود می شوند. یعنی کاربران تنها مجبور هستند تا از تعداد محدودی افکت که اپلیکیشن در اختیار آن ها قرار می دهد برای عکس های خود استفاده کنند و هیچگونه تنوعی را نمی توانند تجربه کنند. اما اگر کاربران در برابر آپلود عکس و انتخاب استایل های با سلیقه ی خود برای ساخت عکس هایشان آزاد باشند چه اتفاقی می افتد؟ این کار باعث ایجاد تنوع نامحدود برای کاربران می شود.

این جا است که اپلیکیشن Alter وارد می شود. این اپلیکیشن بر اساس قابلیت هایی ساخته شده که پریسما در آن نقص دارد. این اپلیکیشن کاملا مشابه پریسما عمل می کند با این تفاوت که شما قادر هستید تا هر عکسی را که تمایل دارید آپلود کرده و عکس خود را مشابه با آن بسازید. این Alter را به اولین اپلیکیشنی تبدیل می کند که به کاربران اجازه می دهد بر اساس پردازش تصویر مبتنی بر شبکه عصبی افکت های خود را تولید کنند. ما نمی گوییم این برنامه خیلی بهتر از پریسما عمل می کند اما اعتقاد داریم که یک جایگزین کامل با ویژگی های جدید قانع کننده ای برای آن است. ما انتظار داریم که سازندگان اپلیکیشن پریسما این هشدار را جدی بگیرند و در آپدیت بعدی اپلیکیشن خود گزینه ی ساختن سبک ها و استایل های سفارشی را قرار دهند.

اگر در اجرای اپلیکیشن Alter با مشکلاتی رو بو شدید این مسائل را در نظر بگیرید: اول اینکه نرم افزار دوربین موجود در اپلیکیشن به سری دلایلی به شما اجازه ی زوم را نمی دهد پس بنابراین به شما توصیه می کنیم تا از اپلیکیشن دوربین خود گوشی و یا هر اپلیکیشن دیگری که دوست دارید برای گرفتن تصاویر استفاده کنید و آن را با Alter تغییر دهید. دوم اینکه اپلیکیشن مطمئنا زمانی را برای بازسازی عکس شما می گیرد البته این به جز زمان یک دقیقه ای است که قبل از آماده کردن نتیجه ی نهایی اپلیکیشن به آن نیاز دارد. این گونه زمان ها می توانند معاف از پردازش های پیچیده ی انجام شده باشند. ما کاملا مطمئن هستیم که سازندگان این اپلیکیشن راهی را برای سرعت بخشیدن به فرایند ها پیدا خواهند کرد.

حتی با وجود این نکات، نصب و استفاده از این اپلیکیشن بیشتر از ارزش آن است، حتی اگر شما در گذشته از اپلیکیشن پریسما نیز استفاده کرده باشید. اپلیکیشن Alter هم اکنون برای ios و اندروید در دسترس است.

منبع:PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید