تایید شد: گوشی LG V20 به همراه اندروید نوقا در ماه سپتامبر عرضه می شود - تکفارس 
تایید شد: گوشی LG V20 به همراه اندروید نوقا در ماه سپتامبر عرضه می شود - تکفارس 

تایید شد: گوشی LG V20 به همراه اندروید نوقا در ماه سپتامبر عرضه می شود

سعید مزارعی
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - 16:24
تایید شد: گوشی LG V20 به همراه اندروید نوقا در ماه سپتامبر عرضه می شود - تکفارس 

بر اساس گزارش اتاق خبر شبانه ی کره ی جنوبی کمپانی LG برخی از مشخصات گوشی جدید سری V خود یعنی LG V20 را تایید کرد. اول از همه کمپانی ال جی نام V20 را تایید کرد، ما می دانیم که این گوشی قبل از پایان ماه سپتامبر و به همراه سیستم عامل جدید شرکت گوگل یعنی اندروید ۷.۰ نوقا عرضه می شود که این بدان معنا است که این گوشی یکی از اولین گوشی هایی خواهد بود که به این نسخه مجهز خواهد شد.

کمپانی ال جی وعده داده است که ” گوشی ال جی V20 قرار است یک استاندارد برای گوشی های پریمیوم باشد که از قابلیت های چند رسانه ای بیشتری پشتیبانی می کند”. اما ال جی نیز اشاره می کند که “همکاری نزدیکی” با گوگل برای عرضه ی گوشی V20 با اندروید ۷.۰ نوقا داشته است.

این بدان معنا است که ما شاهد یک نسخه ی اولیه و ساده تری از اندروید ۷.۰ نوقا در V20 خواهیم بود، باید صبر کرد و دید. این امکان وجود دارد که بسیاری از شایعاتی که قبلا در مورد این گوشی مطرح می شده درست نباشد.

شایعات در مورد گوشی V20 به نسبت کم بود اما این تاییدیه ی اسم و روز معرفی با گزارشات قبلی همخوانی دارد. خبر اینکه در ماه سپتامبر یک گوشی به غیر از سری نکسوس شرکت گوگل با اندروید ۷ عرضه می شود هم به طرز جالبی با شایعات قبلی مبنی بر عرضه آپدیت اندروید ۷.۰ نوقا در ما آگوست همخوانی دارد.

آیا شما نیز برای معرفی گوشی جدید ال جی هیجان دارید؟ به نظر شما این کمپانی باید چه تغییراتی را ایجاد کند؟

منبع:androidauthority

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.