تمامی سایزهای مچ بند Microsoft Band 2 اکنون با قیمت ۱۰۰ دلار در آمازون در دسترس است - تکفارس 
تمامی سایزهای مچ بند Microsoft Band 2 اکنون با قیمت ۱۰۰ دلار در آمازون در دسترس است - تکفارس 

تمامی سایزهای مچ بند Microsoft Band 2 اکنون با قیمت ۱۰۰ دلار در آمازون در دسترس است

دانیال دهقانی
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - 00:01
تمامی سایزهای مچ بند Microsoft Band 2 اکنون با قیمت ۱۰۰ دلار در آمازون در دسترس است - تکفارس 

تمامی سایزهای مچ بند Microsoft Band 2 با قیمت ۱۰۰ دلار در آمازون در دسترس است. در ادامه با تک فارس همراه باشید.

امروز صبح بود که مشخص شد سایز متوسط Microsoft Band 2 با تخفیف بزرگی از سوی آمازون مواجه شده و تنها با قیمت ۹۹.۹۹ دلار در دسترس است در حالی که قیمت واقعی آن ۲۴۹.۹۹ دلار است! این محصول که برای سلامتی و فیتنس به کار می‌رود با تخفیفی ۶۰ درصدی مواجه شده است. علاوه بر آن هزینه ارسال این محصول هم رایگان است. سایز متوسط این محصول برای دور مچ‌هایی با اندازه بین ۶.۳ تا ۷.۵ اینچ مناسب است. قیمت‌ های نسخه کوچک و بزرگ این محصول هم به ترتیب ۱۵۰ و ۱۷۵ دلار است. البته، این مسئله تنها تا صبح امروز پا بر جا بود چرا که پس از آن آمازون قیمت تمامی سایز های این محصول را با تخفیف مواجه کرد و همگی را با قیمت ۹۹.۹۹ دلار در دسترس قرار داد!

این مچ بند ها برای کنترل وضعیت سلامتی و مواردی چون مقدار راه طی شده، ضربان قلب و میزان کالری مصرف شده را به شما نشان می‌ دهد. در ماه مِه هم مایکروسافت قابلیت‌های جدیدی مخصوص دوچرخه سواران و کوهنوردان را به این محصول اضافه کرد که برخی از آن‌ها عبارتند از: زمان غروب خورشید، میزان آب بدن و میزان صعود در ارتفاعات. هم چنین این مچ بند می تواند راهی که شما می‌ پیمایید را علامت گذاری کند تا در صورت برگشتن راه را گم نکنید.

این مچ بند شما را از پیام ها و تماس های دریافتی نیز آگاه می کند و به تقویم نیز مجهز است. با توجه به قابلیت ها، قیمت ۹۹.۹۹ دلاری برای این مچ بند بسیار خوب و پایین به نظر می رسد. پیش از این در شبکه Microsoft Store قیمت این مچ بند با تخفیف به ۱۷۴.۹۹ دلار رسیده بود.

این مچ بند با سیستم عامل های آی او اس، اندروید و ویندوز فون هماهنگی خواهد داشت اما تنها در صورت استفاده از ویندوز فون می توانید از قابلیت مربوط به کورتانا (Cortana) استفاده کنید.

نظر شما در رابطه با این مچ بند چیست؟ آیا با وجود این تخفیف بزرگ، تمایلی به خرید آن دارید؟

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید