مشخصات Honor Note 8 رسما اعلام شد.صفحه نمایش ۲K با قیمت ۳۴۵ دلار! - تکفارس 
مشخصات Honor Note 8 رسما اعلام شد.صفحه نمایش ۲K با قیمت ۳۴۵ دلار! - تکفارس 

مشخصات Honor Note 8 رسما اعلام شد.صفحه نمایش ۲K با قیمت ۳۴۵ دلار!

امید بصیری
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - 01:52
مشخصات Honor Note 8 رسما اعلام شد.صفحه نمایش ۲K با قیمت ۳۴۵ دلار! - تکفارس 

کمپانی Honor از جدیدترین گوشی هوشمند خود با صفحه نمایش ۲K رونمایی کرد.با تکفارس همراه باشید.

Honor برندی متعلق به شرکت چینی هوآوی(Huawei) است که امروز گوشی هوشمند جدیدی از این خانواده رسماً رونمایی شد. Honor Note 8 با قیمت ۳۴۵ دلار برای نسخه ی ۳۲ گیگابایتی به بازار عرضه میشود که وقابلیت ها و ویژگی های فوق العاده ای به نسبت قیمت خود دارد.

در شروع به سراغ صفحه نمایش این گوشی هوشمند میرویم. صفحه نمایش ۶.۶ اینچی نوت ۸ دارای رزولوشن ۲K است که مسلما هر شخصی را هیجان زده میکند. هوآوی این صفحه نمایش را مناسب برای کارهای چند رسانه ای,تولیدی و بازی کردن معرفی میکند. پنل این صفحه نمایش از نوع Super AMOLED با کنتراست تصویر ۷۰۰۰۰.۱ است.صفحه نمایش این گوشی از کناره ها کاملا به لبه چسبیده است که امکان استفاده از صفحه نمایش بزرگتر در فضای کمتر را به این گوشی میدهد.همچنین ضخامت ۰.۲۸ اینچی یا ۷.۱۸ میلیمتری این گوشی هوشمند کاملاً مناسب است.

از دیگر مشخصه های این گوشی هوشمند میتوان به باطری ۴۵۰۰ میلی آمپر بر ساعت آن با قابلیت شارژ سریع و همچنین نرم افزار های مخصوصی برای کاهش مصرف باطری که تا ۱۳.۴ ساعت قادر به پخش فیلم هایی با کیفیت ۱۰۸۰P و تا ۶.۵ ساعت بازی کردن را پشتیبانی میکند.

حال که صحبت از بازی کردن شد بگذارید برایتان از پردازنده Kirin 955 همراه با ۴ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR 4 که توانایی اجرای سنگین ترین بازی های موبایلی و هر چیز دیگری که به آن محول کنید را دارد. پردازنده این دستگاه از تکنولوژی ساخت ۱۶ نانومتری  با هشت هسته ی پردازشی که توانایی پردازش تا ۲.۵ گیگاهرتز نیز دارند بهره میبرد. پردازش گرافیکی این ابر گوشی هوشمند بر عهده ی پردازشگر گرافیکی Mali T_880 است که تا ۹۰۰ مگاهرتز توان پردازشی دارد.این قدرت پردازشی برای انجام هر کاری کافی است اگر چه صفحه نمایش ۲K این گوشی مقدار زیادی از قدرت آن را استفاده میکند.

این گوشی هوشمند همچنین از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت با دریچه دیافراگم F2 , سنسور RGBW , تثبیت کننده اپتیکال تصویر و موتور پردازش تصویر مخصوص بهره میبرد.دوربین جلوی این گوشی هوشمند نیز ۸ مگاپیکسل است که برای برقراری تماس های ویدئویی بسیار مناسب است. از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند میتوان به سنسور تشخیص اثر انگشت و پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان اشاره کرد.

Honor Note 8 با بهترین مشخصات ممکن و قیمتی مناسب از سوی هواوی به بازار عرضه میشود.

منبع:Phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.