جعبه گشایی Note 7 رنگ های طلایی، سیاه و خاکستری را نشان می دهد - تکفارس 
جعبه گشایی Note 7 رنگ های طلایی، سیاه و خاکستری را نشان می دهد - تکفارس 

جعبه گشایی Note 7 رنگ های طلایی، سیاه و خاکستری را نشان می دهد

سعید مزارعی
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - 14:38
جعبه گشایی Note 7 رنگ های طلایی، سیاه و خاکستری را نشان می دهد - تکفارس 

از حدود یک ماه پیش شاهد شایعات متفاوت و بسیاری در مورد گوشی های جدید شرکت سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۷ بودیم اما امروز تصاویری منتشر شده که به نظر می رسد نسخه ی نهایی این گوشی ها باشد. تصاویر جدید این گوشی را در جعبه ی اصلی خود نشان می دهد.

عکس های منتشر شده که شما نیز می توانید در پایین آن را مشاهده کنید از نسخه ی کره ای این گوشی برای اپراتور SK Telecom به همراه یک پردازنده ی هشت هسته ای اگزینوس است البته به نظر می رسد مانند گوشی های گلکسی S7 و S7 Edg  نسخه ی اسنپ دراگون برای کشور آمریکا عرضه شود. اندازه ی قطری صفحه نمایش آن ۵.۶۶۵  اینچ است که به نظر می رسد در مشخصات رسمی به عنوان ۵.۷ اینچ معرفی شود. در این جا چیزی از صفحه نمایش خمیده یا همان Edge نوشته نشده است که این باعث تعجب ما می شود. مهمترین چیزی که ما در مورد این گوشی مشاهده کردیم تایید این نکته بود که حافظه ی گوشی نوت ۷ از ۶۴ گیگابایت شروع می شود.

شایعاتی که قبلا مبنی بر اینکه حافظه ی رم این گوشی ۶ گیگابایت است رد می شود اما خبر های مبنی بر ضد آب بودن آن تایید شد و این گوشی با گواهینامه ی IP68 عرضه می شود که به این معنی است که شما می توانید این گوشی را تا عمق سه پا در آب فرو ببرید و به مدت ۳۰ دقیقه نگه دارید و اتفاقی برای گوشی شما نمی افتد. حتی شما می توانید در زیر آب نوت برداری کنید اگر کار شما زیست شناس و یا از این قبیل کار ها باشد.

در تصاویر منتشر شده شاهد سه رنگ از مدل های نوت ۷ که بر روی گوشی چند اثر انگشت تار دیده می شود هستیم. شفافیت سطح این گوشی به نظر می رسد ناشی از برچسب محافظ آن باشد اما چیزی که بار دیگر این تصاویر تایید می کنند صفحه نمایش خمیده، رنگ هماهنگ بالای قلم S Pen و درگاه USB-C است. شما می توانید این تصاویر را در این جا ببینید.

 

منبع:PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.