اپل از ۱۲ ایموجی جدید در ios 10 رونمایی کرد - تکفارس 
اپل از ۱۲ ایموجی جدید در ios 10 رونمایی کرد - تکفارس 

اپل از ۱۲ ایموجی جدید در ios 10 رونمایی کرد

سعید مزارعی
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - 18:23
اپل از ۱۲ ایموجی جدید در ios 10 رونمایی کرد - تکفارس 

بیشتر از ۱۰۰ ایموجی جدید به زودی برای کاربران ios 10 در دسترس قرار می گیرد، اپل تصویری از ۱۲ عدد از این ایموجی ها را منتشر کرده است. اپل این ایموجی ها را به صورت تصادفی انتخاب نکرده است. اپل با این کار می خواست نشان دهد که ایموجی های جدید شامل ورزشکاران زن از جمله یک دونده ی زن، دوچرخه سوار، وزنه بردار و بازیکن بسکتبال است. ایموجی های جدید تنها شامل تعدادی ورزشکار نیست به عنوان مثال اپل تصویر یک زن کارگر ساختمانی را که کلاه مخصوص بر سر دارد را نیز به ایموجی های خود افزوده است.

شرکت اپل در حال کار با کنسرسیوم یونیکد که مجموعه ای از کمپانی هایی است که مسئول استاندارد سازی ایموجی ها هستند، است. علاوه بر تجلیل از نقش زنان در ورزش و کار، اپل در ایموجی های خود تفاوت ها را در قالب یک پرچم رنگارنگ جشن گرفته است. در این تصاویر همچنین تعدادی ایموجی خانوادگی نیز دیده می شود. یکی از ایموجی ها یک مادر با پسرش را نشان می دهد در حالی که بقیه ی ایموجی ها مربوط به یک پدر با پسر و دخترش است.

شرکت هایی مثل اپل، گوگل و مایکروسافت همگی برای ایجاد تغییر در ایموجی هایی که بر روی همه ی پلتفرم ها می بینیم به یونیکد کمک کرده اند. در این تصاویر همچنین شاهد هستیم که یک تفنگ آب پاش جایگزین تفنگ معمولی شده است. این تفنگ دومی حتی لوله ی نارنجی که همه ی اسباب بازی ها باید برای فهمیدن تفاوت آن ها با تفنگ واقعی را داشته باشند را نیز دارد.

جایگزینی یک تفنگ آب پاش با تفنگ واقعی ایده ی بسیار خوبی است چون همانگونه که همه ی ما می دانیم تفنگ واقعی می تواند به همه آسیب برساند. یک تفنگ آب پاش تنها می تواند تنها برای یک شرور اهل غرب کشنده باشد.

منبع:PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.