گلکسی S7 Edge پر فروش ترین گوشی اندرویدی نیمه اول سال! - تکفارس 
گلکسی S7 Edge پر فروش ترین گوشی اندرویدی نیمه اول سال! - تکفارس 

گلکسی S7 Edge پر فروش ترین گوشی اندرویدی نیمه اول سال!

امید بصیری
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - 20:38
گلکسی S7 Edge پر فروش ترین گوشی اندرویدی نیمه اول سال! - تکفارس 

گلکسی S7 Edge به لطف لبه یِ برنامه هایِ کناری خود که امکان دسترسی سریع به برنامه های ضروری را میدهد یکی از پرفروش ترین گوشی های امسال بوده است. با تکفارس همراه باشید.

سامسونگ رقبای اندرویدی خود را با ارائه ی  پر فروش ترین گوشی های بازار از لبه ی تیغ گذرانده است. در طول نیمه ی ابتدایی سال ۲۰۱۶ بر طبق گزارش وب سایت Strategy Analytics گوشی گلکسی S7 Edge سامسونگ محبوبترین گوشی اندرویدی دنیا بوده است. سامسونگ موفق به فروش حدود ۱۳.۳ میلیون گوشی هوشمند گلکسی S7 Edge در سرتاسر دنیا شده است که ۲.۳ درصد از تمامی گوشی های اندرویدی فروخته شده است.

این نشانه ی دیگری از موفقیت سامسونگ در ابتدای امسال بوده است. تا همین اواخر سامسونگ با عدم فروش رفتن محصولاتش رو به رو بود اما با عرضه ی گلکسی S7 اوضاع به کلی دگرگون شد. گلکسی S7 توانست با فروش بسیار خوب خود تا حدی خیال ساسونگ را از استقبال مجدد گوشی های هوشمند خود راحت کند. سامسونگ حالا مشغول آمده سازی خود برای فروش فوق العاده ی دیگری برای گوشی جدید خود یعنی سامسونگ گلکسی نوت ۷ میشود.

در همین حین فروش آیفون های اپل از ۱۰۸.۷ میلیون گوشی هوشمند در بازه ی زمانی مشابه سال گذشته به ۹۱.۶ میلیون رسیده که حاکی از سقوط ۱۶ درصد فروش محصولات است. با همین شرایط هم آیفون ۶s و آیفون ۶ در کنار گلکسی S7 Edge سه گوشی محبوب ۶ ماهه اخیر بوده اند.

ظاهر جالب گلکسی S7 Edge با آن لبه ی محسور کننده اش بی شک اصلی ترین دلیل جلب توجه مشتریان بوده است.لبه های خمیده این گوشی هوشمند اجازه دسترسی آسان به برنامه های کاربردی را میدهد این ویژگی به نظر مردم بسیار کارآمد است به همین دلیل انتظار میرود که در گلکسی نوت ۷ نیز شاهد همچین ویژگی باشیم.

در رتبه ی دوم پرفروش ترین گوشی هوشمند نیمه ابتدایی امسال میتوان گلکسی J2 را دید که با فروش ۱۳ میلیونی و تصرف ۲.۳ درصد از کل فروش گوشی های هوشمند اندرویدی نشان از استقبال عموم مردم از گوشی های میان رده با قیمت مناسب دارد. جایگاه سوم نیز متعلق به پرچم دار اصلی سامسونگ یعنی گلکسی S7 است که با فروش ۱۱.۸ میلیون نسخه و سهم ۲ درصدی از کل بازار میدرخشد.جایگاه های ۴ و ۵ نیز متعلق به سامسونگ و گوشی های J5 و J3 هستند.

این گزارش در ادامه سامسونگ را این گونه توصیف میکند:

سامسونگ بیشترین میزان پخش در سرتاسر جهان, آگاهی بسیار بالا از گوشی ها به واسطه ی تبلیغات زیاد و همینطور چهره خوب و دوست داشتنی در سطح عامه ی مردم دارد.

سامسونگ هنوز هم با رقبای سرسختی همچون شرکت های چینی روبه رو است. شرکت چینی Oppo با افزایش فروش ۱۳۷ درصدی در فروش محصولاتش در ۳ ماه دوم امسال به نسبت بازه ی زمانی مشابه پارسال مواجه شده است.در گزارشی دیگر اشاره شده است که سهم این شرکت چینی از ۲.۲ درصد به ۵.۳ درصد افزایش پیدا کرده است.

سامسونگ قطعاً باید تلاش بیشتری برای حفط جایگاه فعلی خود بکند چرا که رقبای قدری همچون هواوی پی۹ ,  Oppo R9و  Vivo X7 به شدت قدرت نمایی میکنند.

منبع:Cnet.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید