رنگین کمان نوت ها: رنگ بندی های نوت ۷ را اینجا ببینید - تکفارس 
رنگین کمان نوت ها: رنگ بندی های نوت ۷ را اینجا ببینید - تکفارس 

رنگین کمان نوت ها: رنگ بندی های نوت ۷ را اینجا ببینید

سعید مزارعی
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - 23:21
رنگین کمان نوت ها: رنگ بندی های نوت ۷ را اینجا ببینید - تکفارس 

بالاخره انتظار ها به پایان رسید و ابر گوشی جدید شرکت کره ای سامسونگ با لبه های خمیده ی  و قلم S Pen جادویی و با شکوه یعنی گلکسی نوت ۷ معرفی شد. همانگونه که انتظار داشتیم این گوشی مدرن و درخشان از فلز و شیشه ساخته شده است، درست مثل گوشی های بالا رده ای که از سال ۲۰۱۵ شاهد آن ها بوده ایم.

البته گوشی نوت ۷ با چند رنگ متفاوت نیز ساخته شده است. از زمانی که تنها رنگ سیاه برای جذب کاربران کافی بود بسیار گذشته است، برای مثال رنگ هایی مثل طلایی، نقره ای و سفید به انتخاب عمده در صنعت تبدیل شدند. در این سال ها سامسونگ تلاش کرده است که محصولی متفاوت را با ترکیب رنگ هیجان انگیز برای کسانی که از محصولات قدیمی خسته شده اند تولید کند.

در  نهایت گلکسی نوت ۷ با رنگ های آبی مرجانی، تیتانیوم نقره ای و سیاه عقیق معرفی شد، البته این گوشی رنگ های دیگری مانند طلایی و سفید نیز دارد که برای بازارهای غیر آمریکایی طراحی شده است. بیشتر این رنگ ها با بدن مطابقت دارند و همچنین قاب پشت و جلوی گوشی نیز رنگ های دقیقا مشابه به هم دارند.

رنگ آبی مرجانی جدید پیچیدگی بیشتری دارد و همچنین اسپورت به همراه قاب دور تا دور طلایی است. قلم S Pen آن به طور شایسته ای خوش رنگ با رنگ آبی سراسری و در نوک مداد رنگ طلایی را شاهد هستیم. رنگ سیاه عقیق این گوشی بسیار عمیق است که این رنگ سیاه به زیبایی نور را با یک درخشندگی متمرکز منعکس می کند.  به طور حتم دو رنگ طلایی و نقره ای این گوشی که از دو گوشی S7 و S7 Edge وام گرفته شده اند بسیار زیبا طراحی شده اند.

برای کسانی که می خواهند بلافاصله این گوشی ها را پیش خرید کنند رنگ های آبی، نقره ای و سیاه را می توانند انتخاب کنند. شما کدام را می پسندید؟

نظر شما در مورد رنگ های ابر گوشی جدید سامسونگ چیست؟

منبع:PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.