سه رتبه اول پرفروش ترین گوشی های هوشمند اندرویدی بازار متعلق به سامسونگ است - تکفارس 
سه رتبه اول پرفروش ترین گوشی های هوشمند اندرویدی بازار متعلق به سامسونگ است - تکفارس 

سه رتبه اول پرفروش ترین گوشی های هوشمند اندرویدی بازار متعلق به سامسونگ است

دانیال دهقانی
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - 00:11
سه رتبه اول پرفروش ترین گوشی های هوشمند اندرویدی بازار متعلق به سامسونگ است - تکفارس 

آیا می دانستید که سه رتبه اول پرفروش ترین گوشی های هوشمند اندرویدی بازار متعلق به سامسونگ است؟ در ادامه با تک فارس همراه باشید.

بر طبق آخرین گزارش ها از شرکت جمع آوری اطلاعات Strategy Analytics سه رتبه اول پر فروش ترین گوشی های هوشمند اندرویدی بازار متعلق به محصولات شرکت سامسونگ است. در نیمه اول سال ۲۰۱۶، سه تا از گوشی های سامسونگ یعنی Galaxy J2، Galaxy S7 Edge و Galaxy S7 در صدر جدول پر فروش ترین گوشی های اندرویدی جهان قرار گرفته اند.

در ادامه این گزارش آمده است که سامسونگ در نیمه اول امسال موفق شده حدود ۱۳.۳ میلیون واحد Galaxy S7 Edge به بازار عرضه کند، ضمن آن که باید این نکته را در نظر گرفت که به طور کلی سری گوشی های Galaxy S7 در ماه مارس به بازار عرضه شده اند و این آمار تنها مربوط به نزدیک سه ماه است. البته همین مقدار برای تبدیل کردن Galaxy S7 Edge به پر فروش ترین گوشی اندرویدی در نیمه اول سال ۲۰۱۶ کافی بوده است. این گوشی ۲.۳ درصد از عرضه کلی گوشی های هوشمند در نیمه اول سال ۲۰۱۶ را شامل شده است.

در رتبه دوم این لیست نیز Galaxy J2 جای گرفته که حدود ۱۳ میلیون واحد از آن به بازار عرضه شده است. سومین رتبه نیز به گوشی Galaxy S7 رسیده که ۱۱.۸ میلیون واحد از آن به بازار عرضه شده که حدود ۲ درصد از عرضه کلی گوشی های هوشمند در این مدت را شامل می شود.

البته این اولین بار نیست که نام دو پرچمدار سری Galaxy S7 را در میان گوشی های سودآور سامسونگ می شنویم زیرا پیش از این هم مشخص شده بود که علت اصلی سود بیش از حد انتظار سامسونگ در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ عرضه همین سری به بازار بوده است.

با وجود اینکه موفقیت سری Galaxy S7 تا حدودی تضمین شده به نظر می رسید، این اولین بار است که نامی از Galaxy J2 در می شنویم، گوشی که اولین بار برای عرضه در هند معرفی شد ولی اکنون در تمامی بازارهای سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا فروش بسیار خوبی دارد.

اگر کمی به عقب برگردیم، زمانی که میزان فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۶ اعلام شد متوجه یک نبرد بزرگ میان گوشی های اندرویدی و گوشی هایی با سیستم عامل IOS شدیم. طبق گزارش Strategy Analytics میزان عرضه گوشی های هوشمند اندرویدی به بازار از ۵۲۲.۲ میلیون واحد در سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ به ۵۷۷.۳ میلیون واحد در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۶ رشد داشته که حدود ۱۰ درصد است. در حالی که طبق گزارش ها میزان عرضه گوشی های IPhone به بازار با افتی ۱۶ درصدی همراه بوده و از میزان ۱۰۸.۷ میلیون واحد در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۵ به ۹۱.۶ میلیون واحد در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ کاهش یافته است.

نظر شما در مورد گوشی های شرکت سامسونگ چیست؟ به نظر شما آیا این میزان فروش قابل قبول است یا حتی می توانست بیشتر باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.