هم‌اکنون می‌توانید یک‌میلیون آیفون لوکس سفارش دهید! - تکفارس 
هم‌اکنون می‌توانید یک‌میلیون آیفون لوکس سفارش دهید! - تکفارس 

هم‌اکنون می‌توانید یک‌میلیون آیفون لوکس سفارش دهید!

امید بصیری
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - 00:15
هم‌اکنون می‌توانید یک‌میلیون آیفون لوکس سفارش دهید! - تکفارس 

اگر شما هم تمایل و البته پول کافی(!) برای خرید یک آیفون گران قیمت داشته باشید این امکان برای شما فراهم شده است. با تکفارس همراه باشید.

به‌محض اینکه اپل گوشی‌های آیفون جدید مدل ۲۰۱۶ خود را ارائه کند(به‌احتمال‌زیاد در سپتامبر(شهریور)این اتفاق می‌افتد) بسیاری از دارندگان آیفون برای تهیه مدل جدید که شاید آن‌چنان هم با مدل فعلی فرق نکند اقدام خواهند کرد. طبیعتاً این بدان معنا است که تقریباً همگان همان گوشی ای را خواهند خرید که دیگر مردم نیز خواهند خرید و تفاوت با قبل نخواهد کرد. مگر اینکه قصد تهیه یک آیفون شخصی‌سازی‌شده بسیار گران‌قیمت همانند آن‌هایی که در لوس‌آنجلس توسط شرکت بریک ساخته می‌شوند را داشته باشند!

شرکت بریک(Brikk) هم‌اکنون به مشتریان اجازه خرید آنچه آیفون ۷ لوکس می‌خواند را می‌دهد.آیفون ۷ لوکس در واقع مجموعه ای از آیفون هایی است که در ماه آینده به بازار ارائه خواهند شد که توسط کمپانی بریک شخصی سازی می شوند.قیمت این آیفون ها از ۴,۹۹۵ دلار برای آیفون لوکس استاندارد شروع میشوند و تا ۱.۳ میلیون دلار(!) برای خاص ترین مدل ممکن آیفون بالا خواهند رفت.

بر طبق ادعای لریک تمامی این مدل از ابرگوشی ها اول جداسازی شده با دست پولیش میشوند با طلا زرد یا طلای سفید(بر طبق درخواست مشتری) تزیین میشوند و سپس دوباره سر هم میشوند(تمامی این کارها در لس آنجلس انجام میشوند). مدل استاندارد آیفون ۷ لوکس در ۱۰ رنگ مختلف و انتخاب طرح های متفاوت از یک قطعه الماس عرضه میشود. مدل گران قیمت تر را میتوان با طلایِ زرد ۲۴ عیار, طلای ۱۸ عیار صورتی و یا طلای سفید تزئین کرد در حالی که گران قیمت ترین مدل یعنی مدل ۱.۳ میلیون دلاری را میتوان به هر شکل دلخواه تزئین کرد_ برای تزئین این آیفون به شکل دلخواه شما میتوانید از ۶۰ قطعه الماس در تزئین آن استفاده کنید.

از آنجایی که هنوز یک ماهی تا معرفی آیفون های مدل ۲۰۱۶ اپل باقی مانده است ما فرض را بر آن میگذاریم که شرکت بریک هنوز نمی داند که آیفون های جدید چه شکلی هستند. عکس هایی که این شرکت برای تبلیغات خود استفاده میکند بیشتر بر طبق عکس های لو رفته از این گوشی هوشمند هستند.به علاوه ممکن است نام این گوشی اصلا آیفون ۷ نباشد پس به نظر بریک یک مقدار در تبلیغات عجله کرده است.این شرکت پا را از این هم فراتر میگذارد و مشخصات این گوشی هوشمند را نیز این گونه اعلام میکند:۳ گیگابایت حافظه رم,دوربین پشتی دوتایی,پردازنده مرکزی A10 و تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی!

اگر شما هم علاقه‌ای به داشتن یکی از این آیفون‌های لوکس دارید بریک می‌گوید که سفارش‌ها شمارا از اواخر اکتبر دریافت می‌کند تقریباً یک ماه پس‌ از این که اپل آیفون‌های جدید خود را به بازار ارائه کرده باشد.آیا مایل به تهیه هستید!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

منبع:Phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.