آیا در طی المپیک هم میتوان Pokemon بازی کرد!؟ - تکفارس 
آیا در طی المپیک هم میتوان Pokemon بازی کرد!؟ - تکفارس 

آیا در طی المپیک هم میتوان Pokemon بازی کرد!؟

امید بصیری
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - 11:44
آیا در طی المپیک هم میتوان Pokemon بازی کرد!؟ - تکفارس 

این روز ها سوالی که بسیار از علاقمندان بازی موبایلی Pokemon که برای رفتن به ریو و دیدن رقابت های المپیک آماده میشوند با این سوال مواجه میشوند که آیا در المپیک هم میتوان پوکمون گو/Pokemon GO بازی کرد؟! برای یافتن جواب این سوال با تکفارس همراه باشید!

بگذارید خیالتان را راحت کنم. بله! در المپیک هم میتوان Pokemon بازی کرد. در ریو هم میتوانید هیولاهای کوچک دنیای Pokemon را شکار کنید. شرکت تولید کننده بازی پوکمون یعنی نیانتیک از طریق اکانت خود در یکی از شبکه های اجتماعی اعلام کرده است که بازی محبوب پوکمون هم اکنون در آمریکای مرکزی و جنوبی قابل بازی است. پیام این شرکت بدین شرح است:

ما مفتخریم که رسماً اعلام کنیم که Pokemon Go در دسترس طرفداران و هواداران این بازی در آمریکای مرکزی و جنوبی است و شما میتوانید در طی رقابت های المپیک از این بازی لذت ببرید.

بازی Pokemon Go که در تاریخ ۶ جولای در ایالات متحده منتشر شد به سرعت بازیبازان را مرعوب خود کرد و شکار هیولاهایش کرد تا جایی که تعدادی از رکورد های بزرگ دنیای بازی های موبایلی را جا به جا کرد و دفعات استفاده از این بازی از مجموع تعداد لایک های شبکه های اجتماعی توئیتر و فیس بوک بیشتر بوده است.از این لینک میتوانید آمار جالبی از این بازیِ رکورد شکن ببینید.از این لینک نیز میتوانید از حواشی این بازی و ادعای روسیه راجع به آن با خبر شوید.

پس حالا میدانید که وقت کافی برای جمع کردن پوکمون در ریو خواهید داشت!

منبع:Cnet.com

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.