نسخه موبایل Injustice با کرکترهای فیلم جوخه خودکشی بروزرسانی میشود - تکفارس 
نسخه موبایل Injustice با کرکترهای فیلم جوخه خودکشی بروزرسانی میشود - تکفارس 

نسخه موبایل Injustice با کرکترهای فیلم جوخه خودکشی بروزرسانی میشود

پژمان دستوریان
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - 18:06
نسخه موبایل Injustice با کرکترهای فیلم جوخه خودکشی بروزرسانی میشود - تکفارس 

فیلم جوخه خودکشی (suicide squad) دیگر اماده اکران بر روی پرده های نقره ایست و همزمان با این موضوع شرکت برادران وارنر برای تبلیغات بیشتر یک بازی سبک اول شخص از روی فیلم مذکور را تدارک دیده و به صورت رایگان بر روی Google play و App Store منتشر کرده است.حال به نظر میرسد که کرکترهای فیلم جوخه خودکشی قرار است در نسخه موبایل بازی Injustice:gods among us که سال گذشته برای گوشی های هوشمند منتشر شده بود حضور یابند.
این آخر هفته شخصیت های فیلم Suicide Squad یعنی هارلی کوئین،دد شات،جوکر و باقی عوامل گروهک خودکشی که شاهد حضور آنها در فیلم تازه اکران شده ای با همین نام بودیم بر روی عنوان محبوب سبک مبارزه ای Injustice: Gods among Us قابل بازی خواهند بود.این کرکترها در آپدیت جدیدی افزوده خواهند شد.
محتوای جدید بر روی نسخه های IOS و Android منتشر خواهد شد که تمرکز عمده ای بر روی کرکترهایی جدید،پوسته ها و بیشتر حول محور فیلم جوخه خودکشی خواهد داشت.همچنین این آپدیت بزرگترین بروزرسانی عنوان مذکور از بدو انتشار بر روی اسمارت فون هاست.
به طور حتم این آپدیت شامل مدل جدید کرکتر Dead Shot و لباس ها و مدل جدید کرکترهای هارلی کوئین و جوکر طبق استاندارد های فیلم سینمایی آنها میباشد.
در کنار افزوده شدن کرکترها و لباس های جدید،نسخه موبایل بازی Injustice به همراه چالش های جدید،بخش مالتی پلیر و Survivor mode به همراه هدایایی چون کارت های جایزه خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.