آپدیت جدید Google Maps احتمالا وضعیت پارکینگ ها را نشان خواهد داد - تکفارس 
آپدیت جدید Google Maps احتمالا وضعیت پارکینگ ها را نشان خواهد داد - تکفارس 

آپدیت جدید Google Maps احتمالا وضعیت پارکینگ ها را نشان خواهد داد

علی سیف الهی
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - 14:15
آپدیت جدید Google Maps |تکفارس

به نظر می رسد آپدیت جدید Google Maps در راه است و  گوگل برای برنامه ی Google Maps خود، طرح های زیادی در نظر دارد و به طور مداوم آن را آپدیت می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

گوگل در حال اضافه کردن دسته ای از قابلیت های جدید به برنامه ی خود است و نسخه ی ۹.۳۴ بتا که اخیرا منتشر شده نشانگر همین موضوع است. خبر بزرگ این است که آپدیت جدید Google Maps احتمالا شامل قابلیتی شود که از طریق هشدار های متنی، کاربران را از شلوغی پارکینگ هایی که در مسیر خود دارند آگاه سازد. این قابلیت نه تنها به شما کمک می کند تا از ترافیک فرار کنید، بلکه به پارک کردن شما هم کمک می کند. به نظر نمی رسد که گوگل این توانایی را داشته باشد تا مکان های خلوت را شناسایی کند، پس بنابراین این سرویس بیشتر بر روی تعداد فضای کل موجود در منطقه ی مورد نظر و ساعتی از روز که مد نظر شماست و اتفاقاتی که در آن اطراف در حال رخ دادن هستند (همانند کنسرت و مسابقات ورزشی)، متمرکز خواهد بود. با این همه این اطلاعات ارزشمند هستند، به خصوص اگر شما یکی از محلیان آن شهر و محله نباشید.

آپدیت جدید Google Maps احتمالا بالاخره مشکلی را که با تغییر جهت تصادفی نقشه توسط برخورد انگشت وجود داشت و فرد را به مقصد اشتباه می برد، حل نماید. این نسخه ی بتا شامل گزینه ی نشانگر دائمی شمال است که به طور موثری قطب نما را قفل می کند و از تغییر جهت نقشه جلوگیری می کند. البته ما فعلا باید تا زمان انتشار نسخه ی رسمی آپدیت جدید Google Maps صبر کنیم تا ببینیم چه مواردی قرار است به Google Maps اضافه شوند و احتمالا ما را سورپرایز خواهند نمود.

نظر شما درباره ی این قابلیت های جدید اضافه شده به Google Maps چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید