سازنده ی بازی Pokemon Go بر ضرورت بستن سرویس دهندگان جانبی بازی تاکید می کند - تکفارس 
سازنده ی بازی Pokemon Go بر ضرورت بستن سرویس دهندگان جانبی بازی تاکید می کند - تکفارس 

سازنده ی بازی Pokemon Go بر ضرورت بستن سرویس دهندگان جانبی بازی تاکید می کند

علی سیف الهی
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - 23:15
سازنده ی بازی Pokemon Go |تکفارس

استدیوی Niantic Labs هنوز هم به خاطر بستن بیشتر سرویس های شخص ثالث بازی Pokemon Go با خشم بسیاری از بازیکنان این عنوان مواجه است اما باز هم بر روی حرکت خود تاکید می کند و عنوان می دارد که این کار لازم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

در یک پستی که این استدیو سازنده ی بازی Pokemon Go در وبلاگ خود منتشر ساخته، یک گراف را منتشر کرده (بدون هیچ گونه عدد و معیاری) که مدعی است که این نمودار نشانگر افت ترافیک بازی پس از بستن سرویس های شخص ثالث می باشد. در وبلاگ استودیوی سازنده ی بازی Pokemon Go اشاره شده که آزاد کردن این منابع باعث شد تا این بازی این هفته در آمریکای مرکزی و جنوبی ارائه شود، چون در غیر این صورت سرور های این شرکت کش لازم را برای اضافه کردن دیگر قاره ها و کشور ها نداشتند. این پست وبلاگ، شرکت های سرویس دهنده را به دلیل ایجاد تاخیر ها سرزنش کرده است.

Pokemon Go server resources before/after banning scrapers

در این پست هیچ اشاره ای به این که این استراتژی چه تغییری در آینده خواهد داشت ندارد اما همچنان این استدیو اصرار و پافشاری می کند تا قابلیت های بیشتری را برای پایدار کردن بازی ارائه کند. در آخر باید به باگی اشاره کنیم که بر همه ی بازیکنان تاثیر می گذارد. این استدیو تائید کرده است که یک باگ باعث می شود که برخی از افراد امتیازات XP غیر معقولی را کسب کنند، پس معلوم می شود که چرا گرفتن Pidgeys و Rattatas ها چرا خیلی سخت است و قاعدتا نباید اینگونه باشد. این استدیو در حال کار بر روی یک راه کار است اما هنوز درباره ی منتشر شدن آپدیت برای این باگ هیچ جوابی نداده است. پس اگر این بازی را بازی می کنید، بهتر است Pokeballs خود را در هر کجا و هر زمانی که می توانید ذخیره کنید.

نظر شما درباره ی این سخنان استدیوی سازنده ی بازی Pokemon Go چیست؟ آیا به نظر شما بازی در حال تخریب خود است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.