گوشی اچ تی سی Desire 530 پای خود را به ورایزن باز کرد - تکفارس 
گوشی اچ تی سی Desire 530 پای خود را به ورایزن باز کرد - تکفارس 

گوشی اچ تی سی Desire 530 پای خود را به ورایزن باز کرد

دانیال دهقانی
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - 15:08
گوشی اچ تی سی Desire 530 پای خود را به ورایزن باز کرد - تکفارس 

گوشی اچ تی سی Desire 530 پای خود را به ورایزن باز کرد. در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

تنها پس از گذشت مدت کوتاهی از عرضه گوشی های اچ تی سی Desire 530 توسط T – Mobile، حال نوبت به ورایزن (Varizon) رسیده تا این گوشی را در پایگاه خود موجود کند و به زودی شما می توانید به صورت آنلاین این گوشی را از طریق این خرده فروشی سفارش دهید. از تاریخ ۹ آگوست (برابر با ۱۹ مرداد) این گوشی در تمامی شعبه های ورایزن در سرتاسر آمریکا قابل سفارش است.

در حال حاضر، ورایزن نسخه آبی رنگ این گوشی (به همراه خطوطی سفید رنگ در پشت و بالای آن) در ورایزن موجود است و می توانید آن را به صورت قسطی و با پرداخت ماهانه ۶ دلار به مدت ۲۴ ماه خریداری کنید یا نقدی آن را به قیمت ۱۴۴ دلار به دست آورید. ورایزن نسبت به T – Mobile پول کمتری را از شما درخواست می کند (آن فروشگاه ۱۵۹ دلار را برای این گوشی در نظر گرفته است) و این مبلغ برای یک گوشی در حد Desire 530 بسیار منصفانه و مطلوب است، موبایلی که از لحاظ سخت افزار و قابلیت ها شاید حرف خیلی خاصی برای گفتن نداشته باشد ولی طراحی منحصر به فرد و زیبای آن است که طراز آن را بالا برده است.

بر روی این گوشی اندروید ۶ مارشمالو نصب است و این گوشی از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ x 1280 بهره می برد. این گوشی از فناوری LTE هم بهره مند است. همچنین پردازنده این گوشی Snapdragon 210 چهار هسته ای است و گوشی ۱.۵ گیگابایت حافظه رم دارد و حافظه داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایت و باتری آن هم ۲۲۰۰ میلی آمپری است. دوربین پشتی این گوشی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن نیز ۵ مگاپیکسل است.

اگر هم قصد ندارید تا این گوشی را از ورایزن یا T – Mobile خریداری کنید باید کمی بیشتر هزینه کرده و نسخه باز شده (Unlocked) آن را که مستقیماً توسط اچ تی سی عرضه می شود به قیمت ۱۷۹ دلار خریداری کنید.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ آیا خرید آن مقرون به صرفه است؟

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.