سامسونگ به همه ورزشکاران المپیک ریو یک گوشی گلکسی S7 edge هدیه می دهد - تکفارس 
سامسونگ به همه ورزشکاران المپیک ریو یک گوشی گلکسی S7 edge هدیه می دهد - تکفارس 

سامسونگ به همه ورزشکاران المپیک ریو یک گوشی گلکسی S7 edge هدیه می دهد

سعید مزارعی
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - 19:59
سامسونگ به همه ورزشکاران المپیک ریو یک گوشی گلکسی S7 edge هدیه می دهد - تکفارس 

سامسونگ قصد دارد تا به همه ی ورزشکاران المپیک ریو یک گوشی گلکسی S7 Edge هدیه بدهد و کمیته ی بین المللی المپیک از این حرکت شرکت سامسونگ بسیار استقبال کرده است. این غول کره ای تکنولوژی با اهدای ۱۲,۵۰۰ عدد از این گوشی ها ابراز داشت که این کار با کمک به دسترسی ورزشکاران به عزیزان خود باعث بهبود تجربه ی شخصی آن ها می شود.

گوشی های S7 که به ورزشکاران المپیک داده می شود به یک قاب فلزی مشکی مجهز شده که با تصاویر پس زمینه ای از جشن یادبود مسابقات المپیک ریو ۲۰۱۶ همراه است. حلقه های المپیک بر روی صفحه ی خانه، قفل صفحه، نوار اعلان ها، منوی مخاطبین و شماره گیر حک شده است. نسخه ی مخصوص گوشی های گلکسی S7 Edge  اپلیکیشن  المپیک ریو ۲۰۱۶ را که حاصل همکاری با کمیته ی برگزاری المپیک بوده است را به صورت پیش فرض بر روی خود دارد. این اپلیکیشن اطلاعات کاربردی در مورد زمان برگزاری مسابقات، رنکینگ مدال ها، اتفاقات و سایر موارد را پوشش می دهد.

همراه با اهدای یک نسخه ی مخصوص از گوشی های S7 Edge به تمامی ورزشکاران المپیک، سامسونگ همچنین هدفون بیسیم IconX خود را نیز به این ورزشکاران هدیه می دهد. این هدفون ها ما را به یاد سمعک می اندازد. از ویژگی های این هدفون های توگوشی می توان به کنترل ضربان قلب،  پخش کننده ی شخصی موسیقی و پشتیبانی از نرم افزار سلامت سامسونگ اشاره کرد.

اگر همه ی این ها باعث حسودی شما شده است می توانید نسخه ی ویژه ی گوشی S7 Edge  برای المپیک را خریداری کنید. سامسونگ این نسخه را ماه پیش برای خرید عموم عرضه کرد. همچنین اگر می خواهید اتفاقات المپیک را رصد کنید می توانید اپلیکیشن المپیک ۲۰۱۶ ریو سامسونگ را از پلی استور دانلود کنید، این اپلیکیشن برای ios و ویندوزفون نیز عرضه شده است.

منبع: androidauthority

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.