حراج فوق‌العاده T – Mobile برای گوشی‌های سامسونگ آغاز شد - تکفارس 
حراج فوق‌العاده T – Mobile برای گوشی‌های سامسونگ آغاز شد - تکفارس 

حراج فوق‌العاده T – Mobile برای گوشی‌های سامسونگ آغاز شد

دانیال دهقانی
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - 13:28
حراج فوق‌العاده T – Mobile برای گوشی‌های سامسونگ آغاز شد -تکفارس

حراج فوق‌العاده T – Mobile برای گوشی‌های سامسونگ آغاز شد! در ادامه همراه تک فارس باشید.

شرکت T – Mobile طی اقدامی شگفت انگیز حراجی یک روزه به راه انداخته که طی آن می توانید با خرید یک گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ، یک گوشی دیگر هم قیمت آن یا ارزان تر را هم به رایگان وقتی که یک خط جدید را فعال کردید هدیه بگیرید! این گوشی‌ ها مشمول این حراج بزرگ می شوند: Samsung Galaxy S7 – Samsung Galaxy S7 Edge – Samsung Galaxy S6 – Samsung Galaxy S6 Edge – Samsung Galaxy S6 Edge + – Samsung Galaxy Note 5

نحوه کار این حراجی به این صورت است: یکی از گوشی های ذکر شده در بالا را به شکل EIP (اقساط ۲۴ ماهه) خریداری کنید، یک خط جدید را به آن ها اختصاص دهید، پس از اتمام آن اقساط ۲۴ ماهه گوشی دوم را دریافت کنید (گوشی باید هم قیمت یا ارزان تر از گوشی اول باشد). هر گونه پرداخت اضافی نیز طی این ۲۴ ماه به شما بازگردانده خواهد شد.

برای جلوگیری از انجام دادن چندباره این کار، این حراجی فقط روز ششم آگوست برجا خواهد بود. پس حتی اگر فردای آن روز هم با چشمانی خیس به التماس کارکنان T – Mobile بروید کاری پیش نخواهد رفت. بهانه هایی که در دوران مدرسه برای انجام ندادن تکالیف تان به معلم خود تحویل می دادید (یا بهانه هایی چون خورده شدن کلیدهای ماشین توسط یک سگ و نرفتن به فروشگاه به همین علت) نیز اثر نخواهد کرد. البته این حراجی هم از طریق فروشگاه های اینترنتی و هم شعبه های مربوط به خرید حضوری T – Mobile برقرار خواهد بود.

بدون شک دریافت یک Galaxy S7 به صورت رایگان بسیار وسوسه انگیز و جذاب خواهد بود، پس بهتر است هرچه سریع تر به شعبه T – Mobile نزدیک به محل زندگی خود بروید یا اصلاً یک گوشی را به صورت آنلاین خریداری کنید تا در این حراجی شرکت داده شوید.

نظر شما در رابطه با حراج فوق‌العاده T – Mobile چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Mobile

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید