تصویری جدید از قاب جلویی آیفون ۷ - تکفارس 
تصویری جدید از قاب جلویی آیفون ۷ - تکفارس 

تصویری جدید از قاب جلویی آیفون ۷

سعید مزارعی
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - 17:36
تصویری جدید از قاب جلویی آیفون ۷ - تکفارس 

با معرفی نسل ششم از سری گوشی های نوت، اکنون همه ی نگاه ها به اپل دوخته شده تا گوشی های جدید خود را معرفی کند. انتظار می رود که اپل مانند هر سال در ما سپتامبر ( شهریور ) کنفرانس خود را برگزار کند که این بدین معنی است که تنها چند هفته تا معرفی رسمی گوشی های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس باقی مانده است. مشکل اینجاست که تا معرفی رسمی این گوشی ها باید روزانه شاهد تصاویر و ویدئوهایی بسیاری باشم که همگی آن ها ادعا می کنند متعلق به گوشی های شرکت اپل است.

برای مثال امروز تصویری دریافت کردیم که ظاهرا متعلق به قاب جلویی پنل گوشی آیفون ۷ است. در این تصویر برش های مربوط به بلندگوها و سنسورهای مجاورت با تصاویری که قبلا به بیرون درز کرده بودند مطابقت ندارد. با این حال وبسایت افشاگر ژاپنی MacOtakara معتقد است که آیفون ۷ بلندگوهای بزرگتری دارد و دارای دو سنسور مجاورت است که با استناد به این صحبت می توان تصویر منتشر شده ی امروز را تایید کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده تا امروز گوشی اپل آیفون ۷ بدون جک خروجی ۳.۵ میلی متری صدا تولید می شود و فضای خالی بوجود آمده از حذف این خروجی در پایین گوشی با اسپیکرهای بزرگتر پر می شود. خطوط آنتن گوشی نیز به گوشه های بالا و پایین گوشی منتقل شده است و همچنین دوربین کنونی با یک لنز بزرگتر جایگزین خواهد شد.

بر اساس تصاویر منتشر شده تاکنون گوشی آیفون ۷ پلاس به یک دوربین دوتایی مجهز شده است. خبرهای نیز مبنی بر اینکه گوشی ۵.۵ اینچی اپل در پشت خود میزبان اسمارت کانکتور است نیز منتشر شده است. اخیرا بحث هایی نیز مبنی بر اینکه اپل این ویژگی را پس از اینکه نتوانست این کانکتور را در پشت آیفون ۷ پلاس جا دهد حذف کرده است، مطرح شده است.

تا معرفی رسمی گوشی های اپل تا کمتر از یک ماه باقی مانده است و ما همچنان پیگیر اخبار منتشر شده از این گوشی ها هستیم.

منبع: phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.